• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Varoituksen sanoja taas yhdestä huijarista ja lier

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja conejo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No, jos asuu Multisillassa, niin mitä muuta voi olettaakkaan
wink.gif
biggrin.gif
(se nyt on semmonen entisten ja nykyisten kriminaalien ghetto)
kaboom.gif
.
Montako vuotta olet asunut siellä?

En kyllä itsekkään ole mutta olen asunut näissä muissa rikollisten majoitusalueilla. (hervanta, tesoma, haukiluoma,annala yms). Ja ei ne kumma kyllä olleet semmoisia paikkoja mistä kaikki pahaa puhuu
nixweiss.gif

Meluisin ja eniten rikollisuuteen viittaava asuinpaikka missä on tullut majoituttua on ollut keskustan alue. Siellä ne omalle kohalle ainoat autoonmurtautumisetkin on tapahtunu
smile_org.gif

Mitä itse tunnen HD porukkaa, niin aika pitkälti on ollut kyllä rehtiä ja suoraselkäistä porukkaa, jonka sanaan voi luottaa. Tietty aina on näitä baaribaikkereita, jotka ovat aikamoisia sanaseppoja ja saaneet muutaman alan miehenkin uskomaan tavalla tai toisella puheisiinsa.
Paska temppu suoraan sanoen, mutta kannattaa käyttää puskaradiota hyväkseen ja kertoa tapahtuneesta em. piirin harrastajille, kuitenkin suomessa on todella pienet piirit ja kaikki tuntee tai ainakin tietää jollain tavalla toisensa, myös ne hiukan happamammatkin omput.
Toivottavasti saat jonkinlaisen hyvityksen jonain kauniina päivänä tavalla tai toisella.
wink.gif

Pitää tulla lapasta lyömään, jos verestävään näkökenttään ilmestyy tynnörillinen bobi.
thumbs-up.gif
juu.... tervehtidään kun nähtäillään....
ja kiitos kommentista... olen samaa mieltä kanssasi.
Tyypin näin hetken tuossa lauantaina Hennerinkadun swapissa, mutta haihtui nopeasti ennenkuin ehdin mopoa edes parkkiin saada....
mad.gif

Back