Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ääni kardaanille!Ääni Pro-Oilerille.![]()
Toinenkin ääni kangelle!Ääni kardaanille!Ääni Pro-Oilerille.![]()
![]()
Ja ihan hyvä, että kuuluu. Helpointa vaihtaa alaa ekana opiskeluvuonna.No ei ihan, kun käy katsomassa ruumiinavauksen livenä (en ole käynnyt) niin siitä voi jotain mittaria jo vetää... ja itse topikkiin ei voi kyl muuta sanoa kun mikä on jo yllä todettu, järjen käyttö sallittu...Noita kuvia kattomalla voi päätellä sopisiko lekurin ammattiin vai ei... (itsellä ei tehny pahaa).Varoitus! Kuvat saattavat olla järkyttäviä!
Edit. siksi vaan tuo vertaus että, taitaa kuulua jo lekuriopiskelujen ensimmäisen lukukauden rutiineihin..
Aivan. Mutta myös turvaliivipelastusrengasmatkamotoristeja tarvitaan, jotta vastakkaiset ominaisuudet pitemmän päälle tasoittuvat populaatiossa. Antaa vaan kaikkien kukkien ja risujen kukkia...Ns.Vetimiehiä,vai.Eiköhän populaatio kaipaa selviytyäkseen myöskin rohkeita lajin edustajia, ei pelkästään alati vain varman päälle pelaajia. Näin siis pelkän biologian kantilta asetelmaa silmäillessä... Nämä rohkelikot pitää vain pitää ennättää saada lisääntymään ennen hengen poistumista kehosta.
-hh-
siis vetomiehiä.
Tai ehkä mieluummin takahaarukan...Ja ihan hyvä muistutus kyllä. Sellainen "hainevä" takarattaan alaosassa olisi pelastanut?
Kyllä ne on hyvä pestä, käyttö ikä pitenee. Tosin jos pesee väärillä aineilla se lyheneeKetjujen pesu on muutenkin ihan turhaa hommaa.. ei siinä sa ku o-renkaat pilalle
Ääni autoille.Ääni kardaanille!Ääni Pro-Oilerille.![]()
![]()
Joskus polvenkorkuisena jätin nimettömän ja keskisormen Jopon takarattaan ja ketjun väliin. Jopohan tunnetusti on jalkajarrullinen joten vaihtoehdot olivat jättää sormet toiselle puolelle ratasta pysyvästi tai pyöräyttää täysi kierros ympäri. Kyllä siinä pieni mies aikansa itki kun isä rullasi kierroksen polkimia.Ja ihan hyvä, että kuuluu. Helpointa vaihtaa alaa ekana opiskeluvuonna.No ei ihan, kun käy katsomassa ruumiinavauksen livenä (en ole käynnyt) niin siitä voi jotain mittaria jo vetää... ja itse topikkiin ei voi kyl muuta sanoa kun mikä on jo yllä todettu, järjen käyttö sallittu...Noita kuvia kattomalla voi päätellä sopisiko lekurin ammattiin vai ei... (itsellä ei tehny pahaa).Varoitus! Kuvat saattavat olla järkyttäviä!
Edit. siksi vaan tuo vertaus että, taitaa kuulua jo lekuriopiskelujen ensimmäisen lukukauden rutiineihin..
Itse aiheeseen: Itse tuli kokeiltua tuo joskus 13-vuotiaana kun vaihdoin ensimmäistä kertaa ketjut ja rattaat Suzuki PV:seen. Vanhat ketjut pitivät hirveetä rutinaa pyöritellessä ja pitihin sitä uusia ketjuja kokeilla pyöräyttää kun mittavasta vaihtourakasta oli ihan omin käsin selvitty. Ketjun yläjuoksulta eteenpäin vetämällä pyöräytin ja tietenkin sormi eturattaan ja ketjun välissä. Teki aika häijyä pyöräyttää ketjua takaisinpäin, että sai sormen pois välistä.
ja sitten on sormet pinnojen välissä? Ääni tälle:
Öh, näin äkkiseltään tulis mieleen vielä kolmas vaihtoehto. Kyllähän jalkajarrullisissaki ketjut pyörii taaksepäin ku pyörittää polkimien sijaan takarenkaasta...?Joskus polvenkorkuisena jätin nimettömän ja keskisormen Jopon takarattaan ja ketjun väliin. Jopohan tunnetusti on jalkajarrullinen joten vaihtoehdot olivat jättää sormet toiselle puolelle ratasta pysyvästi tai pyöräyttää täysi kierros ympäri. Kyllä siinä pieni mies aikansa itki kun isä rullasi kierroksen polkimia.Ja ihan hyvä, että kuuluu. Helpointa vaihtaa alaa ekana opiskeluvuonna.No ei ihan, kun käy katsomassa ruumiinavauksen livenä (en ole käynnyt) niin siitä voi jotain mittaria jo vetää... ja itse topikkiin ei voi kyl muuta sanoa kun mikä on jo yllä todettu, järjen käyttö sallittu...Noita kuvia kattomalla voi päätellä sopisiko lekurin ammattiin vai ei... (itsellä ei tehny pahaa).Varoitus! Kuvat saattavat olla järkyttäviä!
Itse aiheeseen: Itse tuli kokeiltua tuo joskus 13-vuotiaana kun vaihdoin ensimmäistä kertaa ketjut ja rattaat Suzuki PV:seen. Vanhat ketjut pitivät hirveetä rutinaa pyöritellessä ja pitihin sitä uusia ketjuja kokeilla pyöräyttää kun mittavasta vaihtourakasta oli ihan omin käsin selvitty. Ketjun yläjuoksulta eteenpäin vetämällä pyöräytin ja tietenkin sormi eturattaan ja ketjun välissä. Teki aika häijyä pyöräyttää ketjua takaisinpäin, että sai sormen pois välistä.
Siis onko jollain vielä ketjut mopossa?
Eli 3. ääni keppivedolle![]()
Tuota ni, jotta ketjut pyöris ni pitäis polkimienkin pyörii. Vain rengas pyörii, mut ratas ja ketjut ei.Öh, näin äkkiseltään tulis mieleen vielä kolmas vaihtoehto. Kyllähän jalkajarrullisissaki ketjut pyörii taaksepäin ku pyörittää polkimien sijaan takarenkaasta...?