G
Guest
Guest
Jep, joku järjen jättiläinen kävi munkin mopo kattelemassa ja päätti nussia mukaansa toisen kahvapainon. Onneksi en sattunut näkemään tapausta
edit: typo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
no toi nyt on jo kaikenhuippu...Jep, joku järjen jättiläinen kävi munkin mopo kattelemassa ja päätti nussia mukaansa toisen kahvapainon. Onneksi en sattunut näkemään tapausta![]()
Siis käyttäjällä pitää olla kaksi puhelinta ja liittymää?Just sitä varten mä oon värkänny noita gsm siirtoja. ei sillä sireenillä mitään tee. ketään ei se kiinnosta eikä kukaan mee väliin. Itse sitä et kuule kun nukut, ellet ole ihan vieressä. Tuo on sitä varten helkutin hyvä ku soitto tulee kotiin kännykkään aina kun hälytin reagoi.
Spyballiin oon noita myyny muutaman. Osta multa 80 eurolla tohon toimiva paketti.
Joo. siis joku vanha käpylä tota varten, kiinteästihän se asennetaan sinne mopoon. Ja kun ottaa kuukausimaksuttoman liittymän niin käyttö on täysin ilmaista, kun ethän sinä ikinä siihen soittoon vastaa.Siis käyttäjällä pitää olla kaksi puhelinta ja liittymää?Just sitä varten mä oon värkänny noita gsm siirtoja. ei sillä sireenillä mitään tee. ketään ei se kiinnosta eikä kukaan mee väliin. Itse sitä et kuule kun nukut, ellet ole ihan vieressä. Tuo on sitä varten helkutin hyvä ku soitto tulee kotiin kännykkään aina kun hälytin reagoi.
Spyballiin oon noita myyny muutaman. Osta multa 80 eurolla tohon toimiva paketti.
Pistin sulle meiliäSpyballiin oon noita myyny muutaman. Osta multa 80 eurolla tohon toimiva paketti