Jaa, sepä kumma, kun mun x-litellä taas ei pysty. Kärsiikö katu-uskottavuus?kyl mä mun x-litellä pystyn ajaa ihan hyvin...peli on siinä kiinni...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jaa, sepä kumma, kun mun x-litellä taas ei pysty. Kärsiikö katu-uskottavuus?kyl mä mun x-litellä pystyn ajaa ihan hyvin...peli on siinä kiinni...![]()
Sama täällä.. Shoein kultainenpeili oli kiinni kesällä yöt ja päivät.. kyllä se hämärsi, mutta ei liikaa omasta mielestäni.. Ja yöllä mä tykkään muutenki kruisailla kaahaamisen sijaanite oo pärjänny aivan mainiosti yölläkin shoein iridiumilla... kirkasta en oo käyttäny ollenkaan...
willik sanoi:Suojalasit varuksi takapoksiin niin voi pimeässäkin vetää eikä tyylistä tarvii tinkiä.
tomppan sanoi:Kaivellaans tämä threadi arkistosta. Tuli joku tovi takaperin hommattua tuo AGV:n K3 Guy Martin Replica ja peilivisiiri tekis mieli tuohon hommata kun valittettavasti aurinkovisiiri puuttuu ja aurinkolasien kanssa ei viittis vatvoa. Eli kysymys kuuluu että mitenkähän raaka tummennus noissa peilivisiireissä mahtaa olla? Näkeekö mitään läpi iltahämärässä? Onhan tuossa pari viestiä takaperin Agv:stä jotain mainittu mutta ajattelin kysellä että onko mikään muuttunut tuon suhteen 9 vuodessa![]()
shyhander sanoi:Jos saa heittää sivujuonteen keskusteluun, niin onko kellään kokemusta noista "savu" värisisistä, eli vain karvan verran tummennetuista?
ole.WhiteRabbit sanoi:Mulla Shoei:n GT Air, jossa pilottivisiiri tulee tarvittaessa esiin aurinkolaseix. Lisäx savuvisiiri normi kirkkaan tilalla. Näkee hyvin hämärässä ja pimeellä, ja auringossa riittää kun on molemmat käytössä. Ei vastavalot pahemmin häikäile![]()
.PoS sanoi:Shoeilla löytyy valossa tummentuva visiiri. Oikeasti aika kätevä kapine.
Bing sanoi:Mitenkäs vilkkaasti tuommonen fotokromaattinen visiiri tummuu/kirkastuu?
Jos auringonpaisteesta ajaa tunneliin kauanko menee ennenkuin tuo kirkastuu...ja vastaavasti toisin päin.