• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Värinätön V2-kone, onko sellaista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jumppanen
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Makuasioitahan nää, mutta onpa kireitä pieruja...
tounge.gif

Mulla oli pentuna Scalestric vaimikäseoli autorata... siinä oli samanlaiset äänet autoissa.
Melkonen autorata on ollu luomakunnankruunulla...
biggrin.gif
Mul oli/on Fleischmann. Tuossa huomaa eron nykyisiin leluihin. Sain radan kuus-vuotiaana ja vieläkin toimii. Toki tää ei ole ollut vuosikausiin käytössä, mut pitäiskin joskus pistää pystyyn oikein Pargas GP!
tounge.gif
Autot kaipaavat vaan pikkasen huoltoa(laahaimet, renkaat) ja kisaamaan...

Hups! Taisin "vähän" eksyä aiheesta, mut on nää värinättömiä!
biggrin.gif

Ny on takana jo 500km ja täytyy sanoo, että toi HD Softail on erinomainen peli tärinäherkälle V2 rakastavalle.... Iskin siihen vielä jousisatulan, niin avot, ei tärise sit mistään ja kroppa, sekä korvat voivat hyvin.

Hyvää ajokautta kaikille. En meinaa täällä kovin lorvia, kun on muutakin tekemistä näin ajokautena ;)

E

Ei tärise mistään? Käykö se vai lasketko vaan demona mäkeä?
biggrin.gif

Nyt on Harrikka tehny mullistavan keksinnön,luulen mä.

Kysymys: Mikä yhtäläisyys, John Deere ja Harley Davidson! Americasta!

Vastaus: Molemmissa on Traktorin ajo-ominaisuudet!!!!

Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha

Staga on aika kingi, se on löytäny moottoripyörän!
Aiheeseen: Suzuki RGV250 tai Aprilia RS250, ei tärise kovin paljon ainakaan tehoalueella. Ei tosin herätä sitä "himoa" kirkon kupeessa. Ja bensaakin palaa enempi ku tiisselijapseissa tai ameriikkalaisissa.
Ja siihen ite ongelmaan: ookko jutellu jonkun lekurin kans aiheesta? Mulla on semmonen ropleemi, että menee sormet valakosex vaikkois lämmintä. Kuulemma laskimot tai ehkä valtimot tukkeutuu jänteitten puristuksessa eikä liity tärinään eikä tupakointiin. Leikkaus vois kuulemma auttaa. Sama tilanne voi tulla esiin hermoston kans. Miks vaihtaa mopoa jos saa leikattua ittensä sopivaksi mopetiin?

Back