• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

värikoodi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
elikkä tuli tilattua vähän tilpehööriä mopoon ja nyt olis värille käyttöä. tietääkö joku zx6r -01 sinisen värin värikoodia??

Aja maalikauppaan. Monessa liikkeessä on kaikki kawasakin alkuperäset värit liuskoissa joita voi verrata omaan mopoon. Niistä näkee sit värikoodin. Ite hain just huggeriin maalin RTV:stä.

elikkä tuli tilattua vähän tilpehööriä mopoon ja nyt olis värille käyttöä. tietääkö joku zx6r -01 sinisen värin värikoodia??
Jostain stnan sivuilta olin sen löytävinäni mut en muista enää niitä, laitan heti jos löytyy
sad_orig.gif
...mitäs kilkettä hommasit?? Mulla on samanlainen masiina joten ihan mielenkiinnosta kyselen...
thumbs-up.gif

Tallikaveri on löytynyt..
buttrock.gif

Tuolta ColorRiten sivulta löytyy koodi.

edit: dammit, ei se sanokaan valmistajan koodia. Vissiin toi "Candy Lightning Blue" maalataan parilla erivärisellä kerroksella tjsp...
nixweiss.gif

ainakin alesiskivenkadun ja flemarin kulmassa maalikauppa jolla on pärrienkin valmiit kaavat plus tekevät myös mallin mukaan

Jostain stnan sivuilta olin sen löytävinäni mut en muista enää niitä, laitan heti jos löytyy
sad_orig.gif
...mitäs kilkettä hommasit?? Mulla on samanlainen masiina joten ihan mielenkiinnosta kyselen...
thumbs-up.gif

Tallikaveri on löytynyt..
buttrock.gif
undertrail tuli hommattua tai no odotetaan viel et saapuu kotio asti ja sit pääseeki puuhasteleen taas
cool.gif

Back