• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

VARASTETTU: Triumph Daytona 955i Pitäjänmäestä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Keketin
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Liimanhaistelijat huumehöyryissään ajaa vähän kovempaa ku ajotaidot antaa myöten. Oikea rangaistus näissä olisi että henki lähtee samalla kun ajaa nurin.
Hengenlähdöllä pääsevät liian helpolla - ei muuta kuin elinikäinen rullatuolikakku, niin eiköhän siinä ehdi kelaamaan jo aika monia asioita...
Jos nyt vakuutus korvaisi edes omat pois niin se riittäsi mulle ja jätetään noi tuomiot lapsen raiskaajille... ainii mopohan on jollein kun oma lapsi  
bebe-fille.gif

Itseltä pöllitty 2 fillaria-->Suzuki PV-->Yamaha R1.. Auto ja muija pöllimättä vielä..
tounge.gif

Tänään tuli työpaikan pyöräkerhon kautta oheinen ilmoitus. Varastettu myös Pitäjänmäestä eilen, onkohan samoja tyyppejä vaiko sattumaa...no ei varmaan ton Trumpan kuski kuitenkaan...

Honda CBR900RR. -96 model.
Number plate: CF-177

Stolen during morning rush hour (between 07:00-11:00) 19.05.2011 from Pitäjänmäki Helsinki. Location in Strömbergintie 8 Helsinki.

If you by some freakish strike of luck happen to spot that bike somewhere call me 050 371 4995 (or Police 112).
Petri Takala
Cebari ilmeisesti löytynyt?
062802jumpie_prv.gif

Multa varastettiin Triumph Street Triple 675 viime kesän lopulla Liedosta. Kuski nupitti sen tohon parin kilsan päähän ja jäi verijälkiä. No pyörä lunnaiksi meni ja uus ostettu tilalle. Mutta kirjoittelen siksi, että rikostutkijat silloin sanoi että jostain se jää viel kiinni kun DNA saatiin tangon jäljistä. Ja katso, keväällä soitettiin rikostutkijan toimesta. Kyseinen hemmo jäänyt muista rikoksista kiinni Helsingin seudulla ja otettu DNA näyte niin kuin kaikista rikollissista nykyään. Ja kappas, täsmäs vanhaan juttuun
smile_org.gif
Eli jää ne joskus kiinni.
OT pyörävarkauksien osalta.

Mut saattaa noita selvitä vuosienkin päästä:

Joskus juniorina juhannuksena multa varastettiin teltasta kameraa ja kaikkee muuta pientä.
Vitutti niin paljon ajaa varvastossuissa ja ilman takkia kotiin vesisateessa, että tein samalla reissulla rikosilmoituksen.

Muutaman vuoden päästä tuli ilmoitus, että vorot oli jääneet kiinni.
Olivat hölmöt säilyttäneet sen typerän halpiskameran ja takin
biggrin.gif

Aikoinaan kun mun kawa varastettiin ja se sitten löytyi virtalukko rikottuna parin kilsan päästä, tutkittiin myös kovasti ja saatiin sormenjälkiä jne. Pari vuotta myöhemmin tuli syyttäjältä kirje jossa ilmoitettiin että eivät viitsi syyttää kun on niin vähäpätöinen asia vaikka tekijät oli saatu kiinni.

Aikoinaan kun mun kawa varastettiin ja se sitten löytyi virtalukko rikottuna parin kilsan päästä, tutkittiin myös kovasti ja saatiin sormenjälkiä jne. Pari vuotta myöhemmin tuli syyttäjältä kirje jossa ilmoitettiin että eivät viitsi syyttää kun on niin vähäpätöinen asia vaikka tekijät oli saatu kiinni.
Olisit vaatinut syytettä, ei syytetä jos asianomistaja ei vaadi syytettä niin syyttäjällä on vapaat kädet luopua syytteistä.

yleensä noilla on "muutama" muukin juttu meneillään.

En tainnu edes kysyä tekijöiden nimiä, oli tunteet jäähtyny muutamassa vuodessa
biggrin.gif
...rahoja niiltä ei olis saanu kuitenkaan.
sen kameran sain takaisin. Kaikki muu jäi sille tielleen.

Aina kannattaa vaatia omiaan pois. Vaikka tulisi vuosienkin odotus niin jos nisti joskus alkaa jostain käsittämättömästä syystä vaikka eläkettä saamaan niin mukavasti on summa kasvanut korkoa ja valtionkonttori nappaa automaattisesti siivun sinulle kuukausittain. Kaverilla on just ton kaltanen homma ja saa tätä nykyä kuukausittain korvausta asiasta joka vuosia sitten oli luokkaa 1000-2000e mutta nykyään vähän isompi. Tuossa on vaan sellainen että en muista monenko vuoden välein se vaatimus täytyy käydä ulosottoon uusimassa. Jos ei muista uusia niin saatavatkin jää saamatta. Kiusa se on pienikin kiusa.

lainausta kirjeestä:

Epäilyt xx:ää vastaan perustuvat kanssaepäilty yy kertomuksiin lähinnä siitä, mitä xx oli yy:lle kertonut.

Asiassa ei ole näyttöä rikoksesta,

xx on kiistänyt teon. oranteen mp:n osalta hän on käymnyt sitä katsomassa löytöpaikalla saatuaan tiedon jostain mutta eri myönnä ottaneensa k'yttöön. yy:n kertomusta ei voi pitää riittävänä näyttönä.

ja paskaakos tästä sitten kannata itse lähteä poikia rosikseen haastamaan. Lopputuloksena ei kuitenkaan ole edes mitään korvauksia. Ei minulle eikä muille, keiden mopot oli samallal keikalla rikottu tai varastettu.

lainausta kirjeestä:

Epäilyt xx:ää vastaan perustuvat kanssaepäilty yy kertomuksiin lähinnä siitä, mitä xx oli yy:lle kertonut.

xx on kiistänyt teon. oranteen mp:n osalta hän on käymnyt sitä katsomassa löytöpaikalla saatuaan tiedon jostain mutta eri myönnä ottaneensa k'yttöön. yy:n kertomusta ei voi pitää riittävänä näyttönä.

ja paskaakos tästä sitten kannata itse lähteä poikia rosikseen haastamaan. Lopputuloksena ei kuitenkaan ole edes mitään korvauksia. Ei minulle eikä muille, keiden mopot oli samallal keikalla rikottu tai varastettu.
No näytöstähän tossa oli kyse eikä sitten mistän vähäpätöisestä jutusta, vai?

lainausta kirjeestä:

No näytöstähän tossa oli kyse eikä sitten mistän vähäpätöisestä jutusta, vai?
Toki vähän omaa tulkintaa mukana mutta tosiasiassa noita luvattomia käyttöönottoja ei juurikaan edes tutkita kun ei niistä saa mitään rangaistuksia. Aikoinaan kun mieltä varastettiin auto, se seisoi melkein keravan polisiilaitoksen pihalla viikon ja tuloksena oli parkkisakot.

Jos tuota minun ja toisen mopon pöllimistä olisi viitsitty tutkia ja syyttää, olisi varmasti riittävä näyttökin löytynyt. Ehkä nuo tekijät saivat jostain muusta asiasta jonkun rangaistuksen.

Jatketaanpa tästä. Kouvolan polisii tiedottaa näin:

Kaahari Kouvolan Kuusaantiellä 28.5.2011 kello 01.14 - 01.35.

Lappeenrantalainen 29-vuotias moottoripyörän mieskuljettaja ei halunnut pysähtyä poliisin tarkastusta varten Kuusaantiellä, vaan kiihdytti karkuun. Moottoripyöräilijä kääntyi Kuutostielle kohti Lappeenrantaa ja vauhti oli pahimmillaan 180km/h. Tien nopeusrajoitus on tällä alueella 70-100 km/h. Kuljettaja kääntyi lähes kolmekymmentäkilometriä myöhemmin Pasintielle ja edelleen Vesimäentielle, jossa poliisipartio sai moottoripyörän kuljettajineen pysäytettyä. Kuljettajaa epäillään törkeän liikenneturvallisuuden vaarantamisen lisäksi mm. kulkuneuvon kuljettamisesta ajo-oikeudetta.

Sitä että ko. pyörä varastettiin edellisenä viikonloppuna tytöltäni ja ilmeisesti lopuksi kaadettiin ja rikottiin, ei viitsitä edes mainita. Se on niin merkityksetöntä.

Etelä-Haagan liepeillä rikottu kuluneen viikon aikana Trumpan virtalukko, ohjauslukko oli kuitenkin pitänyt, joten pyörä jäi onneksi viemättä. Muita näkyviä vaurioita ei ollut ensi silmäyksellä havaittavissa, vain neljän tuuman puuruuvi törrötti virtalukon paikalla lauantaiaamuna...

Back