• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Varastettu tavaraa pyörästä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kuulemma ajelee tosiaan rellu19 valk. jossa joku tiksipetterispoikka
buttrock.gif
!! Kaveri n. 170cm pitkä ja housut roikkuu polvissa, vaalean ruskeat puolipitkät kiharaiset hiukset ja usein lippis päässä! Pyörii Tikkurilassa! Pistäkääs Jimmies ja muut lähistöllä asustelevat mailii niin lähetään jokupäivä pyörittää
062802moto_prv.gif
!!

Jeeesssshh......
mun kemmu ei ainakaan teidän perässä pysy
biggrin.gif
bowdown.gif
isommille
bowdown.gif
vajaa vuos vielä odottelua ja kawa alle

Kuulemma ajelee tosiaan rellu19 valk. jossa joku tiksipetterispoikka
buttrock.gif
!! Kaveri n. 170cm pitkä ja housut roikkuu polvissa, vaalean ruskeat puolipitkät kiharaiset hiukset ja usein lippis päässä! Pyörii Tikkurilassa! Pistäkääs Jimmies ja muut lähistöllä asustelevat mailii niin lähetään jokupäivä pyörittää
062802moto_prv.gif
!!
Kaikki pissispojathan täyttää nuo vaatimukset?
confused_orig.gif

Itse olen muuten harkinnut laittavani ensiapulaukun pyörän sivulaukkuun. Mahtaisikohan pysyä siellä, vai lähtisikö jonkun mukaan..?

Kenellä on täällä tapanilassa päin keltainen gixxeri? on vähän offtopic, mutta se on tullut muutaman kerran jo vastaan
biggrin.gif
ei kyllä moikkaa ikinä, hyi sinä kuski.

Back