• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Varastettu tavaraa pyörästä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
sanoi:
Tuo on klassisen filosofian ensimmäisten oppikirjojen neuvo ruhtinaalle. Kun lyöt, lyö niin, ettei se koskaan voi lyödä takaisin...

Tätä en menis suositteleen kellekään, sen enempää foorumeissa kuin muutenkaan...
biggrin.gif
Sitä on suositeltu jo ennen nykyisenlaisten foorumeiden keksimistä.

http://www.melankolia.net/sds/stab/02_04/ruhtinas.html

mun fasust pöllittiin VAKIO änkkäri toissakesänä!!
eek.gif

muistan vieläkin sen lauantai aamun kuin eilisen,hyvä ettei varpusparvi housuihin tärähtäny ku pärrän käynnistin
biggrin.gif

omavastuu hinnalla sain akran siihen sitten,kun yllättäen orkkis ois tullu vak yhtiölle kalliimmaks...
Nyt en ihan tajunnut tätä? Mikset ottanut vakioänkkärin hintaa rahana ja ostanut itse sitten sitä Akran pönttöä tilalle?

Vai halusitko muuten vaan tukea vakuutusyhtiötä hintojen erotuksella?

mun fasust pöllittiin VAKIO änkkäri toissakesänä!!  
eek.gif

muistan vieläkin sen lauantai aamun kuin eilisen,hyvä ettei varpusparvi housuihin tärähtäny ku pärrän käynnistin  
biggrin.gif

omavastuu hinnalla sain akran siihen sitten,kun yllättäen orkkis ois tullu vak yhtiölle kalliimmaks...
Nyt en ihan tajunnut tätä? Mikset ottanut vakioänkkärin hintaa rahana ja ostanut itse sitten sitä Akran pönttöä tilalle?

Vai halusitko muuten vaan tukea vakuutusyhtiötä hintojen erotuksella?
no kun eivät käteistä suostuneet antamaan,pyörä kun hankittu rahoituksen avustuksella....

Voihan Per...e!! asun itte samoilla kulmilla
Pitää laitta koira vahtii mopoa ja Grilliä, oli ne viellä
aamsella tallella.
Jos osuvat meille niin ei ole mitään kiirettä komentelemaan
koiruutta pois.

ihan vinkkinä:kantsii hommata se suojapeite pärrän päälle!!
ei varmaankaan varasta estä juurikaan,mutta hidastaa kyllä varmasti touhuamista/sen aloittamista...ja loppuu peilien,vilkkujen ym.nappuloiden kääntely ja vääntely.
hommasin ton peitteen niin on pyörä saanu rauhas olla,estää näemmä tehokkaasti myös kylmätyyppien ottamisen (viereisen pihan mannet kuulemma sitä harrastaa,minkä itsekin huomasin ku oli viim.kesänä monenmonta kertaa mopoa liikuteltu..eikä hälyttimen ulina niitä paljoa vissiin haitannu  
veryangry.gif
)

Yhdeltä juntattu putki täyteen uretaania,toiselta nus..varastettu sama osa.Kyllä tekis mieli saada naaman eteen tällainen nilkki,että minkänäkönen hörhö on ollu ruuvaamas
veryangry.gif

Kauhukuvia olen näidenkin kirjoitusten takia nähnyt,että menisin katokseen ja kootterista olis öljyroppu tiessään ja hiekkaa maassa.Hyi saatana! Ei saisi edes asiaa ääneen ajatella
bawling.gif
veryangry.gif
kaboom.gif
kaboom.gif

biggrin.gif
Edelleen sitä mieltä että 220 v pyörään, kyllä se vähän kynsille räpsäyttää.

päivää olin tuolla motoplazassa tattarisuolla käymässä, niin sinne tuli joku heppu joka yritti kaupata yosimuran rst hiilari pönttöö semmosta kolmion muotosta ajattelin vaan ettei ois ollu sun. no kyselin sit siinä siltä hepulta, että onko oma mitä on myymässä, niin väitti että kaverin en tiiä sitte onko näin, vähän vaikeeks se tuntu menevän. ei siinä viittiny sit alkaa varkaaks syyttään ku ei tiedä totuutta. sanoin sille että pistä orggiin tai bombereiden sivuille myyntiin niin menee kyl varmaan kaupaks. no eipä ollu heppu kuullukkaan moisista nettisivuista, motoplazan myyjä totes sit vaan ettei ne osta käytettyjä osia ja tää heppu häippäs siitä sitte. että tällästä tällä kertaa.

päivää olin tuolla motoplazassa tattarisuolla käymässä, niin sinne tuli joku heppu joka yritti kaupata yosimuran rst hiilari pönttöö semmosta kolmion muotosta ajattelin vaan ettei ois ollu sun. no kyselin sit siinä siltä hepulta, että onko oma mitä on myymässä, niin väitti että kaverin en tiiä sitte onko näin, vähän vaikeeks se tuntu menevän. ei siinä viittiny sit alkaa varkaaks syyttään ku ei tiedä totuutta. sanoin sille että pistä orggiin tai bombereiden sivuille myyntiin niin menee kyl varmaan kaupaks. no eipä ollu heppu kuullukkaan moisista nettisivuista, motoplazan myyjä totes sit vaan ettei ne osta käytettyjä osia ja tää heppu häippäs siitä sitte. että tällästä tällä kertaa.
Siis tapahtuiko tämä liikkeen sisällä?? Ja et satu muistamaan minkä näköinen heppu oli?? Kuvauksen perusteella voisi hyvinkin olla mun putki!! Jos saan kaverin kiinni niin
kaboom.gif
!!!!! Täytyypä kävästä liikkeessä huomenna kyselemäss jos vaikka on valvontakameralla kaverin pärstä!!! Kiitos Peikko tiedosta
033102beer_1_prv.gif

joo en muista tarkkaan sitä heppua laiha ja lippis päässä, tais olla kiharat/puolipitkät hiukset ja farkut roikku puolessa perseessä pituus jotain 170cm ja aika nuori 18-20 vuotias noin arviolta. lähti siitä liikkeen pihasta valkosella renaultilla oisko ollu renault19  porrasperä malli ja pakoputki tuntu pitävän mekkalaa tais siin olla joku pikku spoileriki takaluukun päällä perkele ku en tajunnu ottaa rekkareita ylös. toivottavasti siellä liikkeessä on valvontakamera kannattaa kysyy myyjältä vielä tuntomerkkejä jos sattuis muistamaan tän enempää en pysty auttamaan, mut jos mä nään sen auton ja kuskin liikenteessä niin otan kyllä rekkarit ylös. mä oon melko varma et tää on joku lähialueen pikkurikollinen eli saattaa hyvinkin pyöriä tässä nurkilla. nyt vaan kaikki tarkkana jos semmosta valkosta relluu missä on pakoputki paskana ja nuori lippispäinen kuski näkyy jossain niin kilvet ylös tommosia renaultteja ei varmaan enää hirveesti liikenteessä näy varsinkaan valkosia aika harvinainen väri autoissa. niin unohtu mainita että liikkeessä sisällä oltiin ku se heppu tuli sinne, kun kyseinen liike myy myös purkuosia niin tää heppu varmaan ajatteli et sen voi sinne myydä.ja vielä yks lisäys kävin kyseisen firman nettisivuilla niin sieltä en ainakaan löytäny mainintaa, että ostetaan purkuosia,eli tarvitaan jonkun näköstä paikallistuntemusta että osaa sinne sitä tulla tarjoomaan. mikä taas vahvistaa mun epäilyksiä siitä että tää heppu on lähialueen asukkaita.

toivottavasti tyyppi saadaan kiinni,jos se nyt oli toi sama heppu.sitten ku asia on varma niin ei muuta ku osoite ylös ja nurkille pimeen aikaan kyttäämään ja hups
kaboom.gif
kaboom.gif

ja tämä toimenpide niin ettei ole silminnäkijöitä

Oon kohtapuoliin menossa käymään itse liikkeessä vähän kyselemässä. Palailen asiaan kun saan vähän infoa!! Vähän veikkaan että kaveri on joku tapulikaupungin nistihörhö
033102ass_1_prv.gif
!!
Kiitokset vielä Peikolle
bowdown.gif

Joo, hei jos oikeesti kiinnostaa niin tämä on hyvä esimerkki mihin Evo3 hälytin on paikallaan. Varmasti ei lähde mikään osa pyörästä irti tietämättäsi.

Noniin tulipa käytyä motoplazassa ja kyllähän se myyjä sen kaverin muisti ja on kuulemma käynyt aiemmin ihan ostomielessä kyselemässä supermotovanteita. Kyllähän liikkeessä on videovalvonta mutta nauhoitus on päivisin pois päältä että eipä jäänyt pärstää nauhalle!! Myyjä sano jos kaveri viel tulee käymään niin ottaa kuvan siitä ja sen jälkeen pyörittelee sitä hetken takahuoneen lattialla
062802jumpie_prv.gif
!!

Jos satut lukemaan tätä juttua senkin hampuusi-nilkki joka putken veit voit olla varma että löydän sut keinolla jos toisella
033102bebe_1_prv.gif
!

Onkos uutta tietoa varkaasta? Asun itsekin täällä siltamäessä päin ja lupaam pitää silmät ja korvat auki
smile_org.gif

Kuulemma ajelee tosiaan rellu19 valk. jossa joku tiksipetterispoikka
buttrock.gif
!! Kaveri n. 170cm pitkä ja housut roikkuu polvissa, vaalean ruskeat puolipitkät kiharaiset hiukset ja usein lippis päässä! Pyörii Tikkurilassa! Pistäkääs Jimmies ja muut lähistöllä asustelevat mailii niin lähetään jokupäivä pyörittää
062802moto_prv.gif
!!

Jeeesssshh......

Kaveri n. 170cm pitkä ja housut roikkuu polvissa, vaalean ruskeat puolipitkät kiharaiset hiukset ja usein lippis päässä! Pyörii Tikkurilassa! Pistäkääs Jimmies ja muut lähistöllä asustelevat mailii niin lähetään jokupäivä pyörittää
062802moto_prv.gif
!!

Jeeesssshh......
ai mainaat tappaa koko tapani...eiku tiksin  
tounge.gif
 ton "profiilin" lökäpöksyjä siellä kun tuntuu löytyvän ja näkyvän joka puolella  
biggrin.gif

Back