• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Varastettu piikki Zoner Herttoniemestä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja norppafi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Helsinki
MOPO LÖYTYI KUIN LÖYTYIKIN LOPULTA EILEN (25.6.), ELI ON NYT TALLESSA TALLISSA IHAN PASKANA, ELI KIVA "SYNTTÄRILAHJA"
mad.gif
sad_orig.gif
Siis viety röyhkeästi kerrostalon takaa (ei siis näy tielle) 125cc Zoner hopea/musta. Viime yönä  20.-21.6.klo:20.00-12.00 välisenä aikana. Joko työnnetty ja ropattu käyntiin vähemmän kuuluvassa paikassa tai loudattu pakuun, vaikea sanoa.
Jos siis osuus silmiin GT-418, niin ilmoitusta mulle tai poliisille.
Kiits
bawling.gif

en saa kuvaa liitettyä tähän millään ilveellä, mut eiköhän tommonen Qinqqi oo useimmille tuttu  
withstupid.gif

Joo kiitos Jamppa. Just toi mut ilman takaboxia, eikä ihan noin puunattu
blush.gif

En oo yhtään nähny vastaan tulevan vaik niitä suomessa on useampia. Ei vaan taida täällä pääkaupunkiseudulla olla montaa..

mad.gif
mad.gif
mad.gif
SIIS EI LÖYTYNYTKÄÄN, OLI OTETTU "UUDELLEEN LUVATTA KÄYTTÖÖN".
(Se löytyi tänään,siis eilen!!!!!!!!!!!!! Kiltit poliisisedät  
inlove.gif
soitti mulle töihin 23.00 illalla ja kerto löytäneensä mun "mopedin" Vartioharjusta?! Ei oo rosmot kauas viittiny ajella, mut on ne takin saanu tyhjäks.
Huomenna elikkäs tänään  
lookaround_orig.gif
meen hakemaan pikkusen pois metsästä....
Oon niin onnellinen, vaik olis missä kunnossa (jebet sano ettei pahempaa näkyis olevan).)

Back