• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Varastettu Ninja ZX-6r

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Ilmeisesti viime yönä on käyty nappaamassa pihasta Espoon Tapiolasta sininen ZX-6r. Rekisterinumero on FG-474. Jos satutte näkemään niin kertokaa terveisiä..

On tainnut viimepäivinä melko paljon hävitä kaksipyöräisiä sieltä suunnalta...
mad.gif

Varkaille vaan
kaboom.gif
Pitää itsekin alkaa katselemaan vähän tiuhemmin oman pelin perään.

Varoituksen sana, jos lyö varasta vaikka pesis mailalla niin siinä ei mitään pahaa ole, mutta muistuttaisin ettei virkavalta hyväksy sitä jos käyttää syöttiä, eli jos näin käy niin syötit piiloon
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Kaverin hopeinen -04 ZX-6R varastettiin viime viikolla Käpylästä...  
sad_orig.gif

Jääkö mulle (sattuneista syistä) paremmin mieleen nuo kutoswaakkujen varkaudet vai nyysitäänkö niitä oikeasti enemmän kuin muita...?  
confused_orig.gif

Tuntuu että vähän väliä jonkun 6R on viety...

sad_orig.gif

Jääkö mulle (sattuneista syistä) paremmin mieleen nuo kutoswaakkujen varkaudet vai nyysitäänkö niitä oikeasti enemmän kuin muita...?  
confused_orig.gif

Taitaa olla liian helppo nyysittävä, itse laittanut myös merkille.

Joo , meikäläisen 6r-04 yritettiin pölliä 3vk sitten ja on vieläkin korjattavana....ja kesäloma alkaa maanantaina.
SAATANA!
mad.gif

JA OSTAKAA HÄLYTIN PYÖRÄÄN!mulla ei ollu hälyä.
bawling.gif

Tuntuu noi kasawiat kelpaavan hyvin noille varkaille..
No toivottavasti löytyy ehjänä,jos ei muuta niin rahaa vakuutusyhtiöltä 30 pv:n odottelun jälkeen...

Onko muuten näitä mp-anastuksia saatu selvitettyä eli mihin ne pyörät lopulta päätyvät? Puretaanko niitä osiksi vai saadaanko niitä markkinoitua johonkin päin, esim. "Itä-Suomeen" ...

sad_orig.gif
Mun pyörä löyty ja ajettu oli liki 1000km, kaatuiltu molemmin puolin ja kumi poltettu. Tekijästä ei ole oikeen tietoa, poliiseilla oli joku haju mut ei todisteita
kaboom.gif
kaboom.gif

sad_orig.gif

confused_orig.gif

Taitaa olla liian helppo nyysittävä,  itse laittanut myös merkille.
Tuskin se siitä johtuu. Yhtä helppoja ne on kaikki joissa ei hälyä ole. Ajonesto ehkä laittaa vähän miettimään, mutta toisaalta näyttää siltä, että varas ei tosiaankaan osaa ajatella yhtään. Kutoswaakkuja on paljon "saatavilla" ja varkaalle varmaan kelpaa paremmin vaihtoehto jota luulee tehokkaimmaksi. Ninja-nimitys puree
wink.gif

Jos oisin varas niin ei varmaan Viragot kiinnostais.

Back