G
Guest
Guest
Ilmeisesti viime yönä on käyty nappaamassa pihasta Espoon Tapiolasta sininen ZX-6r. Rekisterinumero on FG-474. Jos satutte näkemään niin kertokaa terveisiä..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taitaa olla liian helppo nyysittävä, itse laittanut myös merkille.Kaverin hopeinen -04 ZX-6R varastettiin viime viikolla Käpylästä...![]()
Jääkö mulle (sattuneista syistä) paremmin mieleen nuo kutoswaakkujen varkaudet vai nyysitäänkö niitä oikeasti enemmän kuin muita...?![]()
Tuntuu että vähän väliä jonkun 6R on viety...
Tuskin se siitä johtuu. Yhtä helppoja ne on kaikki joissa ei hälyä ole. Ajonesto ehkä laittaa vähän miettimään, mutta toisaalta näyttää siltä, että varas ei tosiaankaan osaa ajatella yhtään. Kutoswaakkuja on paljon "saatavilla" ja varkaalle varmaan kelpaa paremmin vaihtoehto jota luulee tehokkaimmaksi. Ninja-nimitys pureeTaitaa olla liian helppo nyysittävä, itse laittanut myös merkille.Kaverin hopeinen -04 ZX-6R varastettiin viime viikolla Käpylästä...![]()
Jääkö mulle (sattuneista syistä) paremmin mieleen nuo kutoswaakkujen varkaudet vai nyysitäänkö niitä oikeasti enemmän kuin muita...?![]()
Tuntuu että vähän väliä jonkun 6R on viety...
Ilmeisesti viime yönä on käyty nappaamassa pihasta Espoon Tapiolasta sininen ZX-6r. Rekisterinumero on FG-474. Jos satutte näkemään niin kertokaa terveisiä..