• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Varastettu Kirkkonummelta 29.7.2010!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Suzu-ukko
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Suzu-ukko

MopeDraattori ®
Betatestaaja
Sijainti
Helsinki
Kirkkonummelta viime yön aikana Suzuki gsx 750f rek no SY-612 allekirjoutuksesta löytyy kuva.

Kuvassa näkyvät sivu heijastimet tettu pois.

Löyty. Vaan eipä ole häävissä kunnossa. Oikee kylki romuna ja öljyt pihalla. Jarrukahva, peli, etupleksi, vilkku, virtalukko, kate palasina, moottorinkylki puhki, änkkäri rutussa ja öljyt pihalla.... Viddu.

Voihan paska.
Mitäs poliisit on tuuminu asiasta.

Joutas tuommoset, jotka toisen omaisuutta varastaa niin....

Löyty. Vaan eipä ole häävissä kunnossa. Oikee kylki romuna ja öljyt pihalla. Jarrukahva, peli, etupleksi, vilkku, virtalukko, kate palasina, moottorinkylki puhki, änkkäri rutussa ja öljyt pihalla....  Viddu.
Lunariin...
sad_orig.gif

Rikosnimikkeeksi tuli mootorikulkuneuvon käyttöönottovarkaus. Ens viikolla katotaan sitten mitä IF tuumaa....

Kavereita on tullu infottua että jos löytyy rupinen tyyppi niin rupien määrää saa lisätä isolla %  
kaboom.gif

Paska homma kun noita puupäitä on nyysimässä muiden kamoja.

Toivottavasti ees sattu kun kaatu mopolla
Veikkaan että kivasti on nahat rullalla kun ennen hidastustöyssyä jäljet missä etufillari lukittunut ja pleksi nätisti keskeltä poikki eli stongan yli vissiin voro matkustanut.
Luulis tosiaan olevan ny jossain rupinen ukko nuolemassa haavojaan.
kaboom.gif

Toivottavasti jää pitkäkyntinen kiinni.

Suosittelen kyllä jonkin lisälukon käyttämistä. Esimerkiksi kunnollinen vankka jarrulevylukko estää nimenomaan näiden ns.´satunnaisten huumehörhöjen koeajot´ kuitenkin kohtuullisen tehokkaasti.

Vaikka jollain tällaisella olisikin työkalut ja know-how päästä lukosta eroon, todennäköisyys kasvaa sille, että menee kuitenkin etsimään jonkun helpommin ajoon lähtevän pelin.

Levylukko ei tietenkään auta mitään, jos sattuukin paikalle sellainen voro, joka nostaa pyörän pakuun. Ja sitä ei parane unohtaa ottaa pois, kun on itse lähdössä ajamaan. Mutta pelkkä virtalukko/ohjauslukko ei kauan pidättele edes mitään liimanhaistelijoita, ja tätä varasryhmää vastaan on toimivia keinoja olemassa.

Suosittelen kyllä jonkin lisälukon käyttämistä. Esimerkiksi kunnollinen vankka jarrulevylukko estää nimenomaan näiden ns.´satunnaisten huumehörhöjen koeajot´ kuitenkin kohtuullisen tehokkaasti.

Vaikka jollain tällaisella olisikin työkalut ja know-how päästä lukosta eroon, todennäköisyys kasvaa sille, että menee kuitenkin etsimään jonkun helpommin ajoon lähtevän pelin.

Levylukko ei tietenkään auta mitään, jos sattuukin paikalle sellainen voro, joka nostaa pyörän pakuun. Ja sitä ei parane unohtaa ottaa pois, kun on itse lähdössä ajamaan. Mutta pelkkä virtalukko/ohjauslukko ei kauan pidättele edes mitään liimanhaistelijoita, ja tätä varasryhmää vastaan on toimivia keinoja olemassa.
Itse asiassa levylukkoa tulee käytettyä mutta enpäs viime yönä käyttänyt kun oli töissä päivystys ja ajattelin että nopeemmin pääsen lähteen ja ei unen pöpperössä unohu se lukko levyyn kiini .... nyt siintä karvaasti maksetaan...

Vois melkeen heittää että lahjoituksia vastaanotetaan.  Pulssianturin koppa ja peili oikeelle ois pop. Tiedä sitten mitkä on tuhot kopan alla... tokko pahat.

Ai nii tosiaan menis tietty vielä jalkatappiki nii pääsis kokeileen että vieläkö se muuten toimisi ok.

Itse asiassa levylukkoa tulee käytettyä mutta enpäs viime yönä käyttänyt kun oli töissä päivystys ja ajattelin että nopeemmin pääsen lähteen ja ei unen pöpperössä unohu se lukko levyyn kiini .... nyt siintä karvaasti maksetaan...
Itse olen äärimmäisen hajamielinen, ja mm. pari kertaa olen löytänyt itseni ja pyörän pitkin pituuttaan maasta, kun olen koittanut lähteä liikkeelle levylukko kiinni.. toinen kerroista sattui vieläpä Italiassa, kesken 5 viikon eurooppaturneen, josta oli haaveiltu koko talvi. Jalka jäi silloin vielä pyörän alle, muttei silti saanut isommin kipeää, kyllä tuli huokaistua helpotuksesta silloin!

Jos pystyy pysäköimään siten, ettei pyörällä pysty lähtemään suoraan eteenpäin, vaan joutuu ensin hieman pakittamaan, se voi auttaa muistamaan lukon ajoissa, jos muuten muisti pätkii. Toinen mikä auttaa on että käyttää lisälukkoa järjestelmällisesti, esim. kotona parkkipaikalla aina öisin, ja muualla ei koskaan.

Back