• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Varastettu: Kawa 9r Lohjalta!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tate85
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eli 22-23.8 välisenä aikana hävinnyt Kawa zx-9r Lohjan Mäntynummesta  . Rekisterinumero on CE-923.
Tuossa ón vehkeestä kuva
http://irc-galleria.net/view.php?nick=tapsa^^^&image_id=47798719
Jos joku näkee kyseistä vekotinta 050-5452009 tai suoraan Poliisille.
Voin sanoa että pikkasen vituttaa jos ajokausi jäi tähän
Tiedän tunteen, meidän pöyrä vietiin noin viikko sitten!Voi kun tekijät jäisi edes joskus kiinni, olisi haulikolla hommia
mad.gif

Nyt on taas alkanu mopot katoon  
sad_orig.gif

Pelko perseessä "odotan" sitä päivää että oma mopo katoo, yöt se on varastossa mutta kyllä se muuallakin voi kadota.
Kaikille mopo varkaille  
kaboom.gif

kaboom.gif

kaboom.gif

kaboom.gif

kaboom.gif

kaboom.gif

kaboom.gif

kaboom.gif

kaboom.gif

kaboom.gif

kaboom.gif

kaboom.gif

kaboom.gif
  ja lopuks vielä porkkana perseeseen

Joo vittumainen tunne on päällä...
Mopo on nyt löytynyt ja se on jossain Vantaalla kunnolla mällättynä ja kuski on kuitenkin kiinni
062802jumpie_prv.gif

Mutta tuskinpa pahempia sanktioita sille tulee ellei mällissä pahemmin käynyt.....

Varmaankin itäkeskuksen liepeiltä? Sinne ne kaikki varastetut päätyy. Ihan sama mistä varastetaan niin löytyy aina niiltä nurkilta.

ei mitään hajua vielä mistäpäin löytyi...
Rattilukossa oli... Hälyttimellinen levyjarrulukko penkin alla..
withstupid.gif

Mutta hyvä pääsee ostamaan uutta pyörää kun vanhallekkin löytyy maksaja..Joka tuskin makselee niitä kyllä itse. Mun olisi pitänyt maksaa hinauksetkin ellei olisi ollu vakuutuksia.

hyvä että löytyi.mulla hävisi 13.8 kawasaki z-1000.oli ajettu 27km kun löytyi aamulla.harmi vaan että meni korjaukseen.siinä taisi olla mun ajokausi.osat kestää tulla varmaan 3vkoa ainakin.........
mad.gif
mad.gif
mad.gif
mad.gif
mad.gif

hyvä että löytyi.mulla hävisi 13.8 kawasaki z-1000.oli ajettu 27km kun löytyi aamulla.harmi vaan että meni korjaukseen.siinä taisi olla mun ajokausi.osat kestää tulla varmaan 3vkoa ainakin.........
mad.gif
mad.gif
mad.gif
mad.gif
mad.gif
mitä siitä oli hajotettu kun meni korjaukseen?
Mulla ajokausi jatkuu viikonpäästä kun pääsee ostamaan uuden mopon. Huomenna lähden viikoksi Bulgaaraan ja sen jälkeen sitten
062802moto_prv.gif

Joo vittumainen tunne on päällä...
Mopo on nyt löytynyt ja se on jossain Vantaalla kunnolla mällättynä ja kuski on kuitenkin kiinni
062802jumpie_prv.gif

Mutta tuskinpa pahempia sanktioita sille tulee ellei mällissä pahemmin käynyt.....
Toivottavasti on pihissy rosvolta ilmat pihalle
kaboom.gif
Mikäli heebo vielä sätkii, haluan toivottaa hälle (varkaalle siis) erittäin vittumaista loppuelämää, ja epäonnea valitsemallaan tiellä
033102ass_1_prv.gif

ajatelkaa kummiskin positiivisesti jos se mopo löytyy.
ittellä hävis vuosi sitten kikseri oven edestä eikä oo löytynyt, se mitä vakuutus makso oli vaan minimaalinen korvaus siitä moposta.
mutta varkaille porkkanaa ja perunaa perseeseen
kaboom.gif
062802jumpie_prv.gif

vähän myöhässä tänne postailen, mutta Vantaan Pakkalassa oli vetänyt kännissä kaksipäällä joku muija kyydissa T-risteyksen kovaa pöpelikköön. Vitun terveettä touhua, kummatkin makaili vielä viikon alussa sairaalassa. Toivottavasti saa tosta kunnos sankiot, ei toi pölliminen ole mun mielestä niin vakava juttu kuin tuollainen.
Kävin pyörää katsomassa ennenkuin lähdin Bulgaariaan ja kaikki katteet, tankki, takavanteesta puuttu kämmenen kokone pala, etuvanne solmussa, yms eli täysin lunarikunnossa.
Lukot oli tosi ammattitaitosesti porailtu auki.
Kaiken lisäksi päivää ennenkuin tuo mälli kävi niin kotipihalta pöllittiin toinenkin Kawasaki.... Poliiseilta kyselinkin jo josko vois kysellä tältä sankarilta siitä pyörästä.

Paskoja hommia tollaset.

Itselläni oli aika samankaltainen tapaus viime syksynä.
9rrä pöllittiin lauantain vastaisena yönä pihasta. Fillari löytyi seuraavana yönä, känninen rosvo sen päältä istumasta.

Tosin fillari ei mennyt lunastukseen, vaan vakutuusyhtö korjautti sen. Voi voi sitä paskakikkailun määrää, mitä tollanen aiheuttaa. Tapauksen tiimoillta käräjiä on jouduttu lykkäämään jo kasi kertaa, koska rosvo on molemmilla kerroilla "karannut". Lokakuussa seuraava yritys. Pistää hiilestyttämään tollanen ihmisten tyhmyys.
mad.gif

mad.gif
mad.gif
mad.gif
mad.gif
mad.gif
mitä siitä oli hajotettu kun meni korjaukseen?
Mulla ajokausi jatkuu viikonpäästä kun pääsee ostamaan uuden mopon. Huomenna lähden viikoksi Bulgaaraan ja sen jälkeen sitten
062802moto_prv.gif
meni koko oikea kylki.eli tankki,takakate,stonga,etukate,kytkinkoppa ja etu lokari.ehkä sen joskus saan sen taas ajoon.

Paskoja hommia tollaset.

Itselläni oli aika samankaltainen tapaus viime syksynä.
9rrä pöllittiin lauantain vastaisena yönä pihasta. Fillari löytyi seuraavana yönä, känninen rosvo sen päältä istumasta.

Tosin fillari ei mennyt lunastukseen, vaan vakutuusyhtö korjautti sen. Voi voi sitä paskakikkailun määrää, mitä tollanen aiheuttaa. Tapauksen tiimoillta käräjiä on jouduttu lykkäämään jo kasi kertaa, koska rosvo on molemmilla kerroilla "karannut". Lokakuussa seuraava yritys. Pistää hiilestyttämään tollanen ihmisten tyhmyys.  
mad.gif
Ilmeisesti rosvokaan ei mennyt lunariin
kaboom.gif

Back