• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Varastettu (ja löytynyt) Yamaha Thunderace

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kyytsis
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Joskus aina jaksaa ihmetellä noita pyörien varastajia että eivätkö ollenkaan ajattele mitä voi käydä kun sopivasti pyörän pöllii. Ainakin jos oma vietäisiiin niin ellei tekijää itseään löytyisikään niin vähintään joku paikallinen "alan mies" maksaisi siitä hinnan.

Lunastukseen meni. Järkimies tuo tarkastaja, päästiin puheilla sopimukseen.

Ehkä jo ensi viikolla uusi pyörä alla.

hyvä että tuli onnellinen loppu tarinalle!
smile_org.gif

kyllä ne tarkastajatkin näköjään joskus järkipuhetta tajuaa!

Lunastukseen meni. Järkimies tuo tarkastaja, päästiin puheilla sopimukseen.

Ehkä jo ensi viikolla uusi pyörä alla.
Mainiota. Mua jo meinas oikeasti vituttaa sun puolestas. Tai no, vitutti jo siinä vaiheessa, kun luin jonkun nyysineen pyöräs, mutta siihen vakuutuspelleily päälle olis jo ollu liikoja.

Toivottavasti saat uuden mopedin alles riittävän nopeasti. Pyörättömänä olmina oleminen on persiöstä.

......

katoin jostain syystä uudemman kerran avk:ta ja olikin väärä pärrä
biggrin.gif

Eli kyllä toi sama olikin
biggrin.gif

(jos siis joku kerkes lukeen mun tähän viestiin aiemmin kirjoittaman tekstin, niin tässä selitys sille)

Kumpa olisi tuota pätäkkää taskussa ylimääräistä, niin toi voisi olla aika jees peli..

Kyllä tuosta varmaan itse tekemällä saisi hyvän pelin halvalla.

Pahimmillaan joutuu kansipahvin vaihtamaan, mutta voi hyvin olla ettei edes sitä. Ja onhan siinä johtojen kolvailua edessä, mutta kai senkin yhdessä illassa tekisi.

Jos joku harkitsee, niin mulle voi soitella niin voin yrittää jeesailla.

t.Ville

Kyllä tuosta varmaan itse tekemällä saisi hyvän pelin halvalla.

Pahimmillaan joutuu kansipahvin vaihtamaan, mutta voi hyvin olla ettei edes sitä. Ja onhan siinä johtojen kolvailua edessä, mutta kai senkin yhdessä illassa tekisi.

Jos joku harkitsee, niin mulle voi soitella niin voin yrittää jeesailla.

t.Ville
Oliko sieltä tosiaan kaikki nesteet poissa järjestelmästä? Vai ihanko vain paisuntasäiliö oli vajaa vai onko tuota edes sitten sen tarkemmin tarkasteltu?

Ainakin paisari oli tyhjentynyt, keväthuollon jäljiltä siellä oli kyllä nestettä ihan hyvin. Ei tuota sen enempää ole tarkisteltu, tai mä en ole. Vahinkotarkastajallakaan ei tuntunut ihan hirveää intoa olevan.

Mietin sellaista vaihtoehtoa, että samalla kun tuholaiset olivat sähköjen kimpussa askarrelleet, niin olisivatko saaneet mopottimen tilaan jossa kone käy, mutta flektit eivät toimi? Tuo kone kun tuntui nostavan lämmöt paikallaan aika nopeasti.

Varkaat sai mittariin 29.9km. Eli ei sillä paljoa ole ajettu.

Voihan se tokia olla, että se on lauennut ja siksi sillä on ajettu vain noin vähän...
Noo, mistä noita tietää... varas voisi täällä ilmoittautua ja kertoa, että mitä sille tapahtui
biggrin.gif

jos ovat kierrätelleet ilman nesteitä, niin voipi olla sylinterit leikanneet kanssa.

varkaiden osalta ei kannata uskoa siihen, ettei ne viitsis, nehän tekee just sellasta tahallaan, että katotaan leikkaako tää.! räjäytetään tää kone. siinä sitten on kierrätelty sitä rajoittimeen 5minuuttia. " ei tää hajoa". "päästetään nesteet pois ja kokeillaan uudestaan", laitetaan soraa moottoriin.!

ja palkintona 35km ylinopeudesta saa kovemman tuomion kun nuo saavat.

"Tuo kone kun tuntui nostavan lämmöt paikallaan aika nopeasti."

? siis ennen varkautta vai jälkeen? omat kokemukset thunderacesta viittaavat siihen, että eihän se kuumene millään, kun syyläri on hirveen kokonen. itsellä ei ole edes flektejä tossa kilvettömässä acessa ja sitä voi käyttää paikallaan melkein rajattomasti, eikä kuumene.

jos ovat kierrätelleet ilman nesteitä, niin voipi olla sylinterit leikanneet kanssa.

varkaiden osalta ei kannata uskoa siihen, ettei ne viitsis, nehän tekee just sellasta tahallaan, että katotaan leikkaako tää.! räjäytetään tää kone. siinä sitten on kierrätelty sitä rajoittimeen 5minuuttia. " ei tää hajoa". "päästetään nesteet pois ja kokeillaan uudestaan", laitetaan soraa moottoriin.!

ja palkintona 35km ylinopeudesta saa kovemman tuomion kun nuo saavat.
Noinhan se juuri on..

Kun olin 15v. niin multa varastettiin mopo, ajoivat sillä lähes kilometrin ja ottivan kaasarista bensaletkun irti ja tuikkasivat tuleen... Oli varmaan ihan pirun kivaa
biggrin.gif

"Tuo kone kun tuntui nostavan lämmöt paikallaan aika nopeasti."

? siis ennen varkautta vai jälkeen? omat kokemukset thunderacesta viittaavat siihen, että eihän se kuumene millään, kun syyläri on hirveen kokonen. itsellä ei ole edes flektejä tossa kilvettömässä acessa ja sitä voi käyttää paikallaan melkein rajattomasti, eikä kuumene.
Ennen varkautta. Jos katsoo tuota Yamaha puolen Thunderace keskustelua niin sama teema sielläkin, joku ostaa Ässän ja sitten ihmettelee kun lämpömittari viipottaa ylälukemiin joka kerta kun pysähtyy. Taitaa tosin olla oma osansa sillä kekseliäästi sijoitetulla anturillakin.

omat kokemukset thunderacesta viittaavat siihen, että eihän se kuumene millään, kun syyläri on hirveen kokonen. itsellä ei ole edes flektejä tossa kilvettömässä acessa ja sitä voi käyttää paikallaan melkein rajattomasti, eikä kuumene.

Sulla on anturissa jotain vikaa!kyllä mullakin aika nopeesti lämpiää sinne sataan ja sit flektillä tai ajoviimalla putoo yhtä nopeesti!

Back