• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Varastettu Honda CB1000R valkoinen, Vantaa 19.8.11

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja holger
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Saiskohan pyörään mitään gps-paikanninta joka lähettäis tekstarin jos sitä siirrellään?

Ja kyllä kun järkytyksestä selvitään niin alkaa uuden metsästys  
blush.gif
Tämmöinen
Eikös tämä kiinan ihme ajais saman asian? Itsekin meinaan noita katsonut jonkun aikaa sitten. Oishan tossa Geo-Fence mikä olisi helvetin iso plussa mun mielestä, ja sit voi tohon mokkulaan soittaa ja kuunnella mitä tapahtuu. Ainut on että vaatii gsm-liittymän ja minulla nyt on jo niitä 3 niin ei nyt viiti tähän hätään noita enempää ottaa.

Löytyyhän sitten niitäkin gps-mokkuloita johon saa sd-kortin laitettu ja se tallentaa tiedot siihen. Olisihan se mukavaa että ajolenkin jälkeen nakkaa koneeseen kiinni ja voi kattoa reitin/nopeuden ym. ilman gsm-kuluja.

perkule, ku mä luulin et tää tammiston alue ois suht turvallinen
sad_orig.gif

mutt ei näköjää missään ole turvassa, jos lukitusta tallista viedään
nixweiss.gif

edit.miks helkkarissa noi hymi viestit tulee vaik poistaa ne  
033102ass_1_prv.gif

Taisit olla Kaivarissa la13.8.? Poikkesin Cafe Ursulassa ja bongasin samannäköisen cebarin läheisellä parkkiksella. Hieno pyörä, toivottavasti löytyy...

avk

no käynnistysesto pitäisi olla pitävä. tässäkin on joku ässä kytkenyt HISSillä varustetun blackbirdin johdoista.?

Pitää varmaa omaan mopoon investoida joku Spyball tai vastaava
Mulla on vakoojapallo omassa pyörässä, mutta eipä se paljoa auta jos pari jamppaa heittää huutavan pyörän pakun kyytiin.

Onneks oma kikotin on yleensä säilössä kodin tallissa, jossa on suoraan vartiointiliikkeelle hälyttävät hälyttimet.
Pitää varmaa omaan mopoon investoida joku Spyball tai vastaava
Mulla on vakoojapallo omassa pyörässä, mutta eipä se paljoa auta jos pari jamppaa heittää huutavan pyörän pakun kyytiin.

Mikä on "vakoojapallo"
confused_orig.gif
?

Saiskohan pyörään mitään gps-paikanninta joka lähettäis tekstarin jos sitä siirrellään?

Ja kyllä kun järkytyksestä selvitään niin alkaa uuden metsästys  
blush.gif
Jooo saaa... en muista mistä. googleta varmasti löydät jtain vähintään mistä voi jotain omaa soveltaa
smile_org.gif
tietenki pitää muistaa että jos se on esim. omassa pärrän akussa kiinni niin se vie virtaa jne.

Back