No joo, toi nyt oli päivän parasta antia, vaikka tuskinpa päivääkään istuvat/istuuJa kyllähän tästä vankeuttakin luettiin, ettei mun tarvitse erikseen kannustella tai rangaista mitään ..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No joo, toi nyt oli päivän parasta antia, vaikka tuskinpa päivääkään istuvat/istuuJa kyllähän tästä vankeuttakin luettiin, ettei mun tarvitse erikseen kannustella tai rangaista mitään ..
nojoo, mutta jos joku nyt kuitenkin on varastanut pyöräsi, ja sitten ajan X päästä se sattumoisin löytyy ja palautetaan sinulle, niin olethan sinä silloin kärsinyt menetyksiä sen pyörän osalta.Kyllä se puhdasotsaisuus siitä karisee kun pääsette itse osalliseksi sirkukseen.
Ei ilmeisesti ollut vakuutuksia? Eikö vakuutusyhtiö hoida perimiset vahingontekijältäJoskus aikaa sitten multa pöllittiin pyörä, joka sitten vähän myöhemmin löytyi jonkin verran kärsineessä kunnossa kun poliisi nappasi syyllisen. Oikeudenkäyntiin kirjoittelin vaatimuksen kaikista kohtuudella uskottavista aineellisista vahingoista. Vaatimus hyväksyttiinkin sellaisenaan, kun itse nilkki ei vaivautunut tulemaan tilaisuuteen paikalle. Eipä tuosta kuitenkaan mitään käytännössä kostunut. Kaverilla oli siinä vaiheessa jo 16 sivua rikosrekisteriä kerättynä, joten korvattaviakin oli varmasti enemmän kuin ikänään pystyisi maksamaan. En sitten enään jaksanut uusia vaatimuksiani kun ne viiden vuoden jälkeen vanhenivat.
Ei. Olin juuri ostanut pyörän ja vakuutuksia tehdessä sanoivat yhtiöstä, että niin vanha pyörä pitää ensin tarkistaa heidän vahinkotarkastajansa toimesta ennen kuin sille voi myöntää palo- ja varkausvakuutusta. Ja tätä en sitten ehtinyt tekemään.Ei ilmeisesti ollut vakuutuksia?