• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Varastettu GSXF 750

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Camo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tässä flunssaisena olen kuluttanut aikaa lukemalla tämän ketjun läpi ja olen vakaasti sitä mieltä, että tämä mimmi pitää saada BB-taloon jo tälle tuotanto kaudelle!

Ihan selvästi sopivaa materiaalia.

Jeps. Onhan tuossa hommassa näköjään riskinsä..

Kyllä mä (ainakin nyt) meinasin laittaa noita 'tuloja' ihan veroilmoitukseen, sinne kohtaan 'muut tulot'
smile_org.gif
.En tiiä meneekö niistä veroja näillä mun 'opiskelijatuloilla', ei ainakaan paljoa. Tää mun 'hinnoittelu' oli ainakin omasta mielestä aika hyväntekeväisyyslinjalla muutenkin (niinkun hyvää mieltä muillekin 'köyhille' omakustannushintaan.)

ja tähän EDITLISÄYKSENÄ: Ja funtsinkin että pitäiskö laittaa homma vaikka yhdistyksen nimiin, talli täyteen pyöriä, ja ottakoon siitä ajoon kuka haluaa
smile_org.gif
'omakustannushintaan'.. sehän olis 'harrastuksen edistämistä' eli 'köyhille kyykkypyörä'.. ja miksei muillekin (jos jotain kiinnostaa, niin contact vaan
smile_org.gif
) -mutta se siitä offtopicista joo...

Anyway, ei näistä mun tämänhetken tuloista (ja lisätuloista) tarvi katellinen olla.

No nyt vähän naurattaa
smile_org.gif
, mut poliisi sano tiistaina et ei kuulemma asu enää siellä missä asu enne ??
smile_org.gif
thumbs-up.gif

No niin nyt rupee taas olemaan Camolta uutisia. Turhaa paskan jauhantaa vaan ollut. Nyt sitten ketä näkee sitä mimmiä niin suorittaa kansalaispidätyksen ja vie sen asemalle. Kausikin onneksi pian ohi niin ei tartte sitä enään surea. Pitäiskö laittaa ns. etsintäkuulutus ja luvata pieni "palkkio" tytön kiinni saamiseksi jollei sitä nyt ole livenä haastateltu.
idea3.gif

No nyt vähän naurattaa
smile_org.gif
, mut poliisi sano tiistaina et ei kuulemma asu enää siellä missä asu enne ??
smile_org.gif

thumbs-up.gif

Tuskin kuitenkaan kurvailee moottoripyörälläsi kohti auringonlaskua samalla kun poliisit etsivät kartalta kuulustelujymäytyksenkujaa.

Koska pyörää ei ole vielä liikenteestä tai ojasta poimittu onkohan se vaan osissa myyty huumevelkoihin tms. ja poliiseilta puuttuu resursseja - toivottavasti ei tahtoa - asian selvittämiseen. Tässä ei selkeästi kuitenkaan mikään mastermind ole rikoksen takana joten ihmetyttää ettei juttuun saada päätöstä. Tyttöhän saataisiin asemalle vaikka näiden työnantajien kautta ilman sen suurempia ponnisteluita.

Kummallista saamattomuutta poliisilta. Taitavat keskittyä keskinopeusvalvonnan käynnistämiseen....

Ei luulisi olevan vaikea asia löytää kun nimi ja naama on tiedossa. Suomessahan on kaikilla oltava osoite. Ja pankkikorttikin on välttämättömyys. Varmaan iltapäivälehdet mielelläänkin julkaisisivat kuvan ja pyytäisivät havaintoja. Jos poliisi vain tekisi eleenkin asian eteen.

Edelleen olen sitä mieltä, että tämä on sivujuonne jotain isompaa asiaa...

.Suomessahan on kaikilla oltava osoite. Ja pankkikorttikin on välttämättömyys. Varmaan iltapäivälehdet mielelläänkin julkaisisivat kuvan ja pyytäisivät havaintoja. Jos poliisi vain tekisi eleenkin asian eteen.
Osoite se on VVA, Lahtikin. Paha mennä etsimään. Ja poliisi ryntää pankkiautomaatilta toiselle, kun tulee tieto pankkikortin käytöstä, niinkö? Ja toi kuvan julkaisu, riittääkö virta, jos kyseessä on kuitenkin vaan tän tason juttu...

Onko sillä tytöllä haku perässä vai ei? Jos on, niin ei se omalla nimellään maasta pois pääse. Siis vaivatta.

.Suomessahan on kaikilla oltava osoite. Ja pankkikorttikin on välttämättömyys. Varmaan iltapäivälehdet mielelläänkin julkaisisivat kuvan ja pyytäisivät havaintoja. Jos poliisi vain tekisi eleenkin asian eteen.
Osoite se on VVA, Lahtikin. Paha mennä etsimään. Ja poliisi ryntää pankkiautomaatilta toiselle, kun tulee tieto pankkikortin käytöstä, niinkö? Ja toi kuvan julkaisu, riittääkö virta, jos kyseessä on kuitenkin vaan tän tason juttu...
Sattumoisin tiedän poliisin käyttäneen tuontapaisia tietoja (ei tosin kuvan julkistamista) paljon pienemmässäkin rikosepäilyssä. Jossa minä en muuten ollut millään tavalla osallinen.

Sattumoisin tiedän poliisin käyttäneen tuontapaisia tietoja (ei tosin kuvan julkistamista) paljon pienemmässäkin rikosepäilyssä. Jossa minä en muuten ollut millään tavalla osallinen.
Jotenkin epailen etta poliisi pystyy valvomaan pankkiautomaattien kayttoa reaaliajassa. Ja on varmasti monia muitakin jotka eivat asu virallisessa osoitteessaan.

Noniin, odottamaton on tapahtunnu
smile_org.gif

Poliisi löytänyt jonkun hepun, ja pyörä nököttää kuulemma stadissa kadun varrella. Pitäis lähtee hakemaan se sieltä pois.

ooh \o/
Kummallista ettei sitä aiemmin löytynyt jos kadun varressa tämän aikaa vietti Helsingissä.

Toivottavasti on ehjä. En pitäisi odotuksia korkealla sen suhteen

Back