• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Varastettu GSXF 750

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Camo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No tää hörhö vie pyykkejä narulta (alushousut ja lasten hello kitty -sukatkin siis kelpaavat), tavaraa ihmisten kuisteilta yms.. ja on se vissiin yhen auton ainaki ottanu jostain haltuun ja ajanu sillä kotiinsa..polkupyörä on myös joka päivä vähän erilainen tällä neidillä..ja se mitä ei saa muutettua rahaks, niin viskaa roskikseen. Tervetuloa siis Lahteen!
biggrin.gif

Mutta palataan alkuperäisaiheeseen, eli mopoon.
smile_org.gif

huhhuh, en nyt ihan kaikkia kommentteja jaksanut lukea, sen verran tekstiä.. mutta selvitän  nyt sitten vielä sen verran: tiedän kyllä, että mopon palauttaminen ei asiaa ratkaise, ja myöskin olen muutaman kerran jo maininnut että tiedän olevani osallinen tähän. Ei kuulu tapoihin kenenkään nimeä huudella, joten en mene poliisin juttusille, kun ei muhunkaan päin nyt ole kukaan ottanut yhteyttä (vaikka näin kovasti väitetään) täysin toimiva liittymä ja kotiosoitekin luulis olevan tiedossa. Ja toinen asia on se että en ole tästä kyseisestä henkilöstä kuullut sen jälkeen mitään, mutta tiedän vielä kuulevani. Eli heti kun hänestä kuulen niin kerron tilanteen JA TIEDÄN että henkilö silloin itse palauttaa pyörän ja varmasti asiaan tulee selkeyttä enemmän, uskokaa pois ;) mieluummin en kävele sinne poliisilaitokselle kenenkään nimeä sanomaan, vaikka se niin hienolta ja helpolta kuulostaakin. kovin näyttää ihmisiä tämä tapahtuma kiinnostavan , niin oli pakko käydä korjaamassa kommentit.
Jos ihmettelet minkä takia tä juttu kiinnostaa niin pyörä on VARASTETTU,sinä olet syyllinen samalla tavalla kun tä jannu ketä et halua nimetä!!!
Se että tiedät että tämä on rikos,tiedät että sua etitään,mutta sun säkällä polisit vaihteeks ihan kädettömiä ei poista sitä juttua että menee vaan vakavammaks koko ajan sun puolest.

Mut ethän sä sitä vissin tajua?

Ei tommonen sievä hymyyritys paljon painaa kun polisit ihmettelevät minkä takia et ole itse ottanut yhteyttä kun olet hyvin tietoinen asiasta
pftroest.gif

Ja ihan ok se juttu ettet periaattesta sano sen jannun nimi,p**ipiireissähän toi on ihan vasikoimista,ja mielelläsi varmaan otat kovemman rangaistuksen ihan vaan sen takia et luulet et se jannu arvostais sua vähän enemmän,väärin,sill on varmaan ihan kivat oltavat kun saa sua ottamaan pahimmat.

Mut tä nytt on vaan mun mielikuva täst hommast ku tuskin tä mikään mombasanreissu syövän takia ole.

Kuinkahan tuleekin mieleen vanha sanonta "se joka kuritta kasvaa kunniatta kuolee".
Ihmettelen kyllä kuinka tuollainen mamma ei ole holhouksessa. Vastuunkantoa vimpanpäälle

huhhuh, en nyt ihan kaikkia kommentteja jaksanut lukea, sen verran tekstiä.. mutta selvitän  nyt sitten vielä sen verran: tiedän kyllä, että mopon palauttaminen ei asiaa ratkaise, ja myöskin olen muutaman kerran jo maininnut että tiedän olevani osallinen tähän. Ei kuulu tapoihin kenenkään nimeä huudella, joten en mene poliisin juttusille, kun ei muhunkaan päin nyt ole kukaan ottanut yhteyttä (vaikka näin kovasti väitetään) täysin toimiva liittymä ja kotiosoitekin luulis olevan tiedossa. Ja toinen asia on se että en ole tästä kyseisestä henkilöstä kuullut sen jälkeen mitään, mutta tiedän vielä kuulevani. Eli heti kun hänestä kuulen niin kerron tilanteen JA TIEDÄN että henkilö silloin itse palauttaa pyörän ja varmasti asiaan tulee selkeyttä enemmän, uskokaa pois ;) mieluummin en kävele sinne poliisilaitokselle kenenkään nimeä sanomaan, vaikka se niin hienolta ja helpolta kuulostaakin. kovin näyttää ihmisiä tämä tapahtuma kiinnostavan , niin oli pakko käydä korjaamassa kommentit.
Tajuatko että tästä on rikosilmoitus tehty ja nopeuttaisit vähän homman kulkua kun kävisit ilmoittamassa kytille jutun päätekijän nimen?

......ja sen jälkeen kun olen tavoittanut kyseisen henkilön, jolla ei tällä hetkellä ole harmainta hajuakaan tilanteesta missä mennään , asiat ovat varmasti paljon selkeämpää kaikille, enkä minä tästä kaikkia syitä selkääni saa, tiedän senkin. Joten älkää hyvät ihmiset huoliko, ei tässä kovin pahasti ole vielä kenellekään käynyt.....
Mitä kamaa te ootte kimpassa vetäny ku pyörän pöllijällä ei oo hajuakaa missä mennää
confused_orig.gif
? Eli sun mielestä mopovarkaalla ei vielä tänä päivänäkää ole pienintä haisuakaa että se on varastanu sen mopon?
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Eikä kukaan oo väittäny että saisit kaikki syyt selkääsi, mutta selkääsi saat kumminki
smile_org.gif

Täytyy kyl sanoa, että sulje se tärpättipullo, lopeta se imppaaminen että ne vikat 3 aivosolua vielä toimis, mene sinne poliisin puheille ja yritä järkätä (jos mahdollista enää) itselles lievempi tuomio jotta loppuelämästä tulee helpompi. Luuletko että rikosrekisterin kanssa on Suomessa helppo ja mukava elää, kovapalkkainen johtajaduuni ja työsuhdebemari (joka pöllitty naapurifirman pomolta vain sulle) ? Todellisuuteen on kiva välillä herätä sieltä tärpättihuuruista...

Olette varmaan sisaruksia sen jannun kaa jossei sekään tiedä vieläkään tilanteesta ja missä mennään,eli se et pyörä on varastettu!

Ihme touhua,ja se on yks asia mikä on varma,ei tää ainakaan halpommaks teille tulee!

Sun on niin helvetin helppoa siin vaan kirjoitella ja olla täysin välinpitämätön pyörän oikeaa omistaja kohtaan.
Milt sust tuntuis jos joku tulis sult jottain pöllimään ja varas vaan vittuilisi siin et kyllä tämä tästä,otahan nytt ihan lugnisti vaan.

Nytt kun puol suomi tietää nimes ja misä asut niin en ihmettelis jos joku kävis  
033102bebe_1_prv.gif

Kivaahan se varmaan on ku potkii itteensä persuksiin koko ajan  
033102ass_1_prv.gif

hahaha, voi teitä. siinäpä teille ja kysymyksillenne sitten oikeen pähkinä purtavaksi, toivottavasti ette asian kanssa yöunia menetä. jokainen tyylillään. voin sanoa että näiden kommenttien jälkeen sitä vasta tekeekin mieli marssia suoraan poliisisedän juttusille, ihan taitaa olla heti ensimmäinen asia aamulla herätessäni..
smile_org.gif
ihmiset jotka eivät asiasta juuri mitään tiedä, tai ihmisestä mm minusta, ovat yleensä hyvin huonoja neuvoja antamaan tai mitään muutakaan ohjeistusta asiassa varsinkaan luonteeni tai älykkyyteni analysoimisessa.. huhhuh, sainpas hyvät naurutkin tälle illalle vielä. NYT tosiaan unten maille, hyvää yötä.

Taisi tyttöä ahdistaa kun irc-gallerian tunnus hävisi tai nimimerkki vaihtui
smile_org.gif

Ei tainnut kommenttitulva miellyttää.

"ei siis tarvitse syyttä suotta vielä toimia omia periaatteitani vastaan. " mielenkiintoiset periaatteet, kertoisitko tarkemmin mitä ne ovat?

ihmiset jotka eivät asiasta juuri mitään tiedä, tai ihmisestä mm minusta, ovat yleensä hyvin huonoja neuvoja antamaan tai mitään muutakaan ohjeistusta asiassa varsinkaan luonteeni tai älykkyyteni analysoimisessa.. huhhuh, sainpas hyvät naurutkin tälle illalle vielä. NYT tosiaan unten maille, hyvää yötä.
No arvaa vaa repeilenkö mä täällä näille sun stooreilles
biggrin.gif

"Ihmiset jotka eivät asiasta mitään tiedä..."
Tiedetään sen verran että
- pyörä varastettu
- sinä rikostoveri
- pimität oleellisia tietoja tietoisesti (pahennat tilannettas)

Täällä taitaa muut tajuta tilanteesta vähä enemmä ku sinä
biggrin.gif

Ja mitä luonteen ja älykkyyden analysoimiseen tulee, ei siinä 5 kilon hienosäätölekaa kummoisempaa ÄO-mittaria sun pääkopalles tartte. Jos oot niin "viisas" että käyt varkaan kans hakemas mopottimen väärällä nimellä ja niin "hellä luonne" ettet viiti ilmiantaa rikostoveria vaan otat hanuriin kaverinki edestä, niin tuota.....
kaboom.gif
033102bebe_1_prv.gif

Ei tää vielä vedä vertoja pakkotoiston "Kadonneiden patukoiden metsästys" jutulle.
Kuvaa hyvin poliisin kädettömyyttä/haluttomuutta ratkaista asioita. Jonkun pitäisi varmaan vihjata poliisille, että "vuokraaja" on ajanut ylinopeutta moottoritiellä niin eiköhän alkaisi tapahtumaan. Ja eihän Sannan velvollisuus ole itse mennä asemalle kun sieltä päästä ei ole mitään kuulunut
nixweiss.gif
Toki se voisi jouduttaa asiaa kun hän kerran tietää asiasta enemmän kuin muut osapuolet.

VIELÄ lisäys.. en todellakaan ole kävelemättä poliisilaitokselle kertomaan kenenkään nimeä sentakia että haen jonkun ihmisen arvostusta.... Mulle ei edelleenkään ole yksikään poliisi soittanut, eikä yrittänyt mielestäni tavoitella sen kummemmin, joten ennemin odottelen että olen yhteydessä kuskin kanssa, kun tiedän sen tapahtuvan pakostikin jossain vaiheessa, tietysti toivon että mahdollisimman pian... eli ei siis tarvitse syyttä suotta vielä toimia omia periaatteitani vastaan. ja sen jälkeen kun olen tavoittanut kyseisen henkilön, jolla ei tällä hetkellä ole harmainta hajuakaan tilanteesta missä mennään , asiat ovat varmasti paljon selkeämpää kaikille, enkä minä tästä kaikkia syitä selkääni saa, tiedän senkin. Joten älkää hyvät ihmiset huoliko, ei tässä kovin pahasti ole vielä kenellekään käynyt.
Ei ole kenellekään pahasti käynyt? No ei ehkä pahasti, mutta ois syytä miettiä vähän mitä pyörän omistaja teidän pikku säätämisestä on mieltä. Etkä kaikkia syitä tule saamaan tietenkään niskoillesi, mut sun itsesi kannalta on kyse avunannosta rikokseen (sen verran on selvennettävä, kun vaikuttaa siltä, että et koe tehneesi mitään väärää) ja ihan vinkkinä että ois ihan fiksu veto ottaa itse yhteyttä niihin setä sinisiin, vaikka se sun velvollisuus ei olekkaan. Voin tulla lohduttaa tän kaiken keskellä jos haluut hei ;) call me

VIELÄ lisäys.. en todellakaan ole kävelemättä poliisilaitokselle kertomaan kenenkään nimeä sentakia että haen jonkun ihmisen arvostusta.... Mulle ei edelleenkään ole yksikään poliisi soittanut, eikä yrittänyt mielestäni tavoitella sen kummemmin, joten ennemin odottelen että olen yhteydessä kuskin kanssa, kun tiedän sen tapahtuvan pakostikin jossain vaiheessa, tietysti toivon että mahdollisimman pian... eli ei siis tarvitse syyttä suotta vielä toimia omia periaatteitani vastaan. ja sen jälkeen kun olen tavoittanut kyseisen henkilön, jolla ei tällä hetkellä ole harmainta hajuakaan tilanteesta missä mennään , asiat ovat varmasti paljon selkeämpää kaikille, enkä minä tästä kaikkia syitä selkääni saa, tiedän senkin. Joten älkää hyvät ihmiset huoliko, ei tässä kovin pahasti ole vielä kenellekään käynyt.
Ei ole kenellekään pahasti käynyt? No ei ehkä pahasti, mutta ois syytä miettiä vähän mitä pyörän omistaja teidän pikku säätämisestä on mieltä. Etkä kaikkia syitä tule saamaan tietenkään niskoillesi, mut sun itsesi kannalta on kyse avunannosta rikokseen (sen verran on selvennettävä, kun vaikuttaa siltä, että et koe tehneesi mitään väärää) ja ihan vinkkinä että ois ihan fiksu veto ottaa itse yhteyttä niihin setä sinisiin, vaikka se sun velvollisuus ei olekkaan. Voin tulla lohduttaa tän kaiken keskellä jos haluut hei ;) call me
Vihdoin virkavalta saapui
062802jumpie_prv.gif

Back