• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Varastettu buell 22.8. (Tekijät saatu kiinni)

Oli näillä sen verran sentään ikää että ovat vastuussa tekemisistään.. ja jääneet kiinni useammasta jutusta niin eiköhön joku tuomio tule. Se sit on aivan eri asia et sais ne maksamaan jotain hakemiani korvauksia..
confused_orig.gif

Oli näillä sen verran sentään ikää että ovat vastuussa tekemisistään.. ja jääneet kiinni useammasta jutusta niin eiköhön joku tuomio tule. Se sit on aivan eri asia et sais ne maksamaan jotain hakemiani korvauksia..
confused_orig.gif
Multa löytyy kotoa omatekoinen vahvistettu pesäpallomaila... ja lyöntivoimaakin on lainattavaksi asti
blush.gif
, kun kerran tekijöiden nimetkin on tiedossasi
biggrin.gif

Ikävä homma, mutta onneks rosvot jäivät kiinni.
thumbs-up.gif

Mulle kävi muutama vuosi sitten samoin, kun kolme ryöväriä(16-, 18- ja 48-vuotiaita. Isä ja pojat?
tounge.gif
) varastivat vilkkaalta parkkipaikalta mun 1100ZZR:n. Pakuun olivat pyörän "heittäneet" vaikka mopo tankattuna painaa 270kiloa. Pyörä löytyi sittemmin osittain purettuna ja rikottuna vihjeen perusteella toiselta puolelta kaupunkia. Olivat typerät idiootit touhunneet pyörän kanssa kerrostalon parkkipaikalla...

En oikeen usko noihin hälyttäviin jarrulevylukkoihin, muuten kuin vähän hidastavan tekijänä. Esim. Buell on kevyt pyörä nostaa pakuun... Pyörä tukevalla ketjulla ja hyvällä lukolla johonkin pylvääseen/tolppaan kiinni vois tuottaa rosvoille jo sen verran duunia, että ettivät helpomman kohteen. Kysyimme parin muun pyörän omistajan kanssa taloyhtiöltä mahdollisuutta asentaa parkkipaikalle muutaman parkkiruudun eteen tukevasta teräksestä tehtyä puomia, johon pyörät voisi kahlita. Taloyhtiö ei tyrmännyt ehdotusta, vaan piti sitä hyvänä ajatuksena. Mutta ehdin itse sitten muuttaa tuolta pois ja en tiedä etenikö asia..

Back