• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Varastettu African Twin 750 JZ-154

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
...kele! Mun pyörä pöllittiin pihalta viime yönä...
Vastaava näyttää tältä:
2xdD77QbzP.jpg

Eli tumman sininen maastokuviointi, valkoinen lokasuoja, Givin takalaukku, Arrowin putki...
Yyteriin piti lähteä...
Rikosilmoitus tehty eli jos näkyy, niin voi soitella poliisille tai mulle 040-7484449 / Riuppa.

Eikös nämä ole aika suosittuja itärajan takana, paska homma toivottavasti löytyy
sad_orig.gif

Ompa hyvän näköinen Afrikkalainen!! Toivottavasti löytyy!

Olen antanut itseni ymmärtää, että itärajan taakse vietäisiin vain uudehkoja pyöriä, mutta ilmeisesti vanhemmat soraratsutkin sitten kelpaavat.
nixweiss.gif
Tai sitten asialla ovat olleet paikalliset hörhöt...

Summarum: Jos rajan takana, pyörä kunnossa, mutta ei koskaan löydy. Jos hörhöjen jäljillä, löytyy muutamaan kertaan kaadettuna jostain lepikosta...

Montakos tänä kesänä on jäänyt kadoksiin? Ei kai montaa? Eiköhän tämäkin löydy lähipäivinä jostain lähiseudulta raiskattuna.

Miten toi rajan yli muljuttaminen ylipäätään onnistuu? Osina?

Ehkä näistä MP varkauksista on tullut nyt (tai jo pari vuotta sitten) uusi buumi, koska autojen varastaminen on vaikeutunut huomattavasti, kiitos ajonestojen.

Back