• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Varaosia ulkomailta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Miten suoranaisten varaosien tilaaminen ulkomailta onnnistuu/on onnistustunut? Ajattelin ostaa -99 Bleidiin pari rikkoontunutta muoviosaa, naarmuununeen posken ja mahdollisesti laakereita. Onko yhteensopivuusongelmia? Onko hintataso sellainen, että puuha kannattaa? Mistä tilata?

Itse olen tuonut Jenkeistä osia omaan Custom Kawaan noin 2000 egen edestä..Osat olen tilannut suoraan netin kautta online shopeista. Tulee noin 40% halvemmaksi, kuin Suomesta tilattuna eikä kertaakaan kukaan ole pettänyt.
Osiin Suomen tulli lisää alv:n ja tuontitullimaksun, joka on noin 2-3 % luokkaa, lisäksi tulevat rahdit jotka eivät kertaakaan ole vielä ylittäneet 100€ vaikka osia on tullut aika lailla. Suomen Kawa-kauppiaat eivät edes halunneet myydä niitä osia, joten onneksi tilasin ne suoraan USA:sta.

Olisko Heck-Unterverkleidung tai pelkkä Unterverkleidung
confused_orig.gif
?
Varma asiasta en ole.

Back