• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Varadero XL 1000

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja motomies
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
joo, minä puhuin Karkkilan keskustassa olevasta ABC:stä, en valtatien varrella olevasta näköjään tiennyt mitään...

Tuleekos Hesekiel letkaan Karkkilasta? Siitähän on näköjään Nummelle vaan 40 minuuttia ...tiet 126-127-(pätkä 280)-125...

Jos koukkaisi pidemmältä, olisiko sulla hyvä mutkat?
Tai sitten katson vähän epäsuoremman reitin Hml-Karkkila, tulisi edes vähän ajeltua...

TiuSo sanoi:
joo, minä puhuin Karkkilan keskustassa olevasta ABC:stä, en valtatien varrella olevasta näköjään tiennyt mitään...

Tuleekos Hesekiel letkaan Karkkilasta? Siitähän on näköjään Nummelle vaan 40 minuuttia ...tiet 126-127-(pätkä 280)-125...

Jos koukkaisi pidemmältä, olisiko sulla hyvä mutkat?
Tai sitten katson vähän epäsuoremman reitin Hml-Karkkila, tulisi edes vähän ajeltua...

Juu mä voin tehdä parin tunnin reitin ja sit saunomaan... Eli tulen ABC:lle toki :p

Hieno homma! Tullaan siihen varmaan klo 14 - 14.15 aikoihin, jatketaan siitä! :orgmp::orgmp:
...hoksasin muuten että jos Ace ei kavereineen liity letkaan, niin ei tuo meidän letka varsinaisesti mikään varadero-paraati ole :p

Minulla ja Mikolla on sentään Honda, muilla ei sitäkään :häähää:

TiuSo sanoi:
Hieno homma! Tullaan siihen varmaan klo 14 - 14.15 aikoihin, jatketaan siitä! :orgmp::orgmp:
...hoksasin muuten että jos Ace ei kavereineen liity letkaan, niin ei tuo meidän letka varsinaisesti mikään varadero-paraati ole :p

Häähäää tuo mitään ku kaikki meist tietää mistä kyse....

TiuSo sanoi:

Joo ja täällä ollaan henkisesti mukana letkassa ja kaikki tehdään, et letkaan päästäis mukaan :orgmp::orgmp:
Pari päivää vielä ja sitten mennään...
Uudet mukaan vaan rohkeasti, varsinkin että saada varreletka aikaiseksi, muutenhan homma menee letkaksi --> vanhat ja vie vanhemmat :)-

Ns.Varadero meetti MMC3 tosiaan edellä mainitun mukaisesti tulevana viikonloppuna 26-28.4. Ehdottomasti vielä mielellään mukaan osallistujia!

Perseles. Nyt jää Warremiitti väliin.. Veskulla pientä flunssaa, eikä viitsi lähteä sateessa kurvailemaan. Ja meikäläinen lupasi mennä huomenna töihin. :S

Yritetään kesällä uudelleen! :)

Täälläkin joudutaan jännittämään reissua nyt..

Ei oikein olkapäät + selkä anna nauttia ajeluista 30km pitempään.

Toivotaan nyt että kesälomille mennessä rupee paraneen paikat..

375071_10200402157489492_321038183_n.jpg

Valmiina lähtöön!! Menee vaan aika myöhään iltaan, ennen ku pääsen starttaamaan täältä...

Mikko76 sanoi:
Perseles. Nyt jää Warremiitti väliin.. Veskulla pientä flunssaa, eikä viitsi lähteä sateessa kurvailemaan. Ja meikäläinen lupasi mennä huomenna töihin. :S

Yritetään kesällä uudelleen! :)
Harmi! Mutta toisella kertaa sitten!!

Varmistui, että keretään letkaan mukaan idänpäälle :orgmp::orgmp:

Olis kyllä Mikkoo tarvittu mukaan, kuka siellä nyt remppaaa paikkoja :jippikaijee:

Hesekiel sanoi:
MMC3!!!
Ja eikun Varren selkään ja mökille.
Tervetuloa myös osallistujille :WAZAAP:

Pitäkäähän lystiä ja ajelkaa varovasti! Ensi kerralla tullaan Veskun kanssa särkemään kalusteet. :D

Samoin täältä toivotukset hyvälle ajelu vkonlopulle! Kovasti näyttää sää että sataa vettä täällä seudulla.. No ei auta kun netistä katella ebayta ja parannella ruotoa :/

Ens vkolla alkais vielä parin vkon kesälomat. Parempi olla silloin kunnossa äijän!

Veturin huolet.. Meidäthän voi kipata siihen tiensivuun...
Ace muuten kuorsaa...

Veturin kanssa syrjähyppy! Tunnin verran muttei paritellen... Kai joku meidät kuvasi
:orgmp::jpstyle:

Back