• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Varadero XL 1000

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja motomies
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
joo, minä puhuin Karkkilan keskustassa olevasta ABC:stä, en valtatien varrella olevasta näköjään tiennyt mitään...

Tuleekos Hesekiel letkaan Karkkilasta? Siitähän on näköjään Nummelle vaan 40 minuuttia ...tiet 126-127-(pätkä 280)-125...

Jos koukkaisi pidemmältä, olisiko sulla hyvä mutkat?
Tai sitten katson vähän epäsuoremman reitin Hml-Karkkila, tulisi edes vähän ajeltua...

TiuSo sanoi:
joo, minä puhuin Karkkilan keskustassa olevasta ABC:stä, en valtatien varrella olevasta näköjään tiennyt mitään...

Tuleekos Hesekiel letkaan Karkkilasta? Siitähän on näköjään Nummelle vaan 40 minuuttia ...tiet 126-127-(pätkä 280)-125...

Jos koukkaisi pidemmältä, olisiko sulla hyvä mutkat?
Tai sitten katson vähän epäsuoremman reitin Hml-Karkkila, tulisi edes vähän ajeltua...

Juu mä voin tehdä parin tunnin reitin ja sit saunomaan... Eli tulen ABC:lle toki :p

Hieno homma! Tullaan siihen varmaan klo 14 - 14.15 aikoihin, jatketaan siitä! :orgmp::orgmp:
...hoksasin muuten että jos Ace ei kavereineen liity letkaan, niin ei tuo meidän letka varsinaisesti mikään varadero-paraati ole :p

Minulla ja Mikolla on sentään Honda, muilla ei sitäkään :häähää:

TiuSo sanoi:
Hieno homma! Tullaan siihen varmaan klo 14 - 14.15 aikoihin, jatketaan siitä! :orgmp::orgmp:
...hoksasin muuten että jos Ace ei kavereineen liity letkaan, niin ei tuo meidän letka varsinaisesti mikään varadero-paraati ole :p

Häähäää tuo mitään ku kaikki meist tietää mistä kyse....

TiuSo sanoi:

Joo ja täällä ollaan henkisesti mukana letkassa ja kaikki tehdään, et letkaan päästäis mukaan :orgmp::orgmp:
Pari päivää vielä ja sitten mennään...
Uudet mukaan vaan rohkeasti, varsinkin että saada varreletka aikaiseksi, muutenhan homma menee letkaksi --> vanhat ja vie vanhemmat :)-

Ns.Varadero meetti MMC3 tosiaan edellä mainitun mukaisesti tulevana viikonloppuna 26-28.4. Ehdottomasti vielä mielellään mukaan osallistujia!

Perseles. Nyt jää Warremiitti väliin.. Veskulla pientä flunssaa, eikä viitsi lähteä sateessa kurvailemaan. Ja meikäläinen lupasi mennä huomenna töihin. :S

Yritetään kesällä uudelleen! :)

Täälläkin joudutaan jännittämään reissua nyt..

Ei oikein olkapäät + selkä anna nauttia ajeluista 30km pitempään.

Toivotaan nyt että kesälomille mennessä rupee paraneen paikat..

375071_10200402157489492_321038183_n.jpg

Valmiina lähtöön!! Menee vaan aika myöhään iltaan, ennen ku pääsen starttaamaan täältä...

Mikko76 sanoi:
Perseles. Nyt jää Warremiitti väliin.. Veskulla pientä flunssaa, eikä viitsi lähteä sateessa kurvailemaan. Ja meikäläinen lupasi mennä huomenna töihin. :S

Yritetään kesällä uudelleen! :)
Harmi! Mutta toisella kertaa sitten!!

Varmistui, että keretään letkaan mukaan idänpäälle :orgmp::orgmp:

Olis kyllä Mikkoo tarvittu mukaan, kuka siellä nyt remppaaa paikkoja :jippikaijee:

Samoin täältä toivotukset hyvälle ajelu vkonlopulle! Kovasti näyttää sää että sataa vettä täällä seudulla.. No ei auta kun netistä katella ebayta ja parannella ruotoa :/

Ens vkolla alkais vielä parin vkon kesälomat. Parempi olla silloin kunnossa äijän!

Back