Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itsellä alla nuo metselerin Tourancet. Vai mitkä lie,
Ihan hyvältä tuntuneet alla.
Vara toiminut hyvin reissun,nyt kreikassa iltakaljalla![]()
+3600km mittariin sitten Torstaista.
Serbiassa tuli tankattua jotain jännää "95:sta" kulutus tippui kummasti..
Tämän hetken kulutus alkaen 5.3l/100km. ->
Matkavauhtina pidetty 130 -> 150km/h
Öljyn vaihdon jälkeen tippunut n.1.2l/100km.
Itse asiassa on tullut kokeiltuakin. Joskus on lähtenyt heti sen jälkeen, joskus ei. Sattumaako? Mene ja tiedä.Kokeiles mänä semmoista että kun tuntuu ettei starttaa....
Käytä virrat pois ja takaisin....
Mulla kun on tuo Healtechin vaihdenäyttö niin se kelaa aina virran päällelaittaessa läpi numeot 1 -->6 sillointällöin (1krt vko) tulee ilmoitus (f) ja peli ei käynnisty vaikka kuinka sahaa.
Käsittääkseni ruiskun "chekissä" menee tällöin jokin reisille. Virrat kun käyttää pois ja antaa tehdä uuden chekin ni johan starttaa...
-k-![]()
Samaa vikaa tai omituisuutta täällä myös. Huomasin että jos HISS- valo jää palamaan jatkuvasti niin ihan turha startata, ei kuitenkaan lähde ja voi muutaman kerran joutua avaimen kääntämään tai poistamaan virtalukosta. Sitten kun valo sammuu niin kone tulille. Mietityttää entä sitten kun se ei sitten sammukkaan ja oon jossain korvessa? Missäs nuo HISSin liittimet on niin vois putsailla?Arvelinkin, että olisiko toi HISS vähän yli-innokas välillä, eikä meinaa päästää edes omistajaa tien päälle. Hapettumaa jossain liitoksessa tms.
Se vaan tekee syksy tuloaan siellä pohjolassaSiitä ne "ominaisuudet" johtuu.![]()
Itsellä myös samanlainen vaihdenäyttö joka kelaa 1-6, jos tosiaan ruutuun tulee F niin ei käynnisty. Tätä tapahtuu silloin tällöin.
Nyt tuli reissussa 4100km täyteen. Ongelmitta toiminut tähän mennessä.. Ainoastaan nuo orginal sivulaukut on pirun pienet! Ei sinne paljon pakata tuliaisviinoja...
Mietinnässä alumiiniset sivulaukut ensikaudelle
Kyllä meinaa kateus iskeä kun katselee noita valokuvia![]()
On tässä syksyisessä ilmapiirissä etunsakin, ei oo koko ajan kuuma ja hyttysten määrä visiirissä ja pyörässä vähentynyt huimasti.
Hyvää reissunjatkoa sinne !