• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Varadero XL 1000

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja motomies
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onkos kellään tietoa mistä saisi "väri panelit" vanhan mallisiin sivulaukkuihin? Ajattelin taas ruuvata raudat paikoilleen. Laukut on vaan niin pöljän näköiset ilman noita värilätkiä..
tounge.gif

Jossain netissä olen niitä nähnyt mutta nyt ei löydy millään.  
sad_orig.gif

sivulaukku.jpg

edittiä: Kyselin david silveriltä mutta ei ainakaan sieltä saa.

Hi ,
Discontinued and no longer available im afraid .
Regards
Jason

bawling.gif

Entäpäs onkos kenelläkään suhteita? Nimittäin paitapaino firmoihin?
tounge.gif
Yritin guuglettaa varadero paitoja, huonoin tuloksin.
Puolasta löytyi yksi aika hauskan näköinen paita mutta olisi tullut maksamaan ~49 euroa kuluineen joten jätin tilaamatta.
033102ass_1_prv.gif

Jos jotain kiinostaisi ryhtyä puuhamieheksi, käsi ylös! Mulle ainakin muutama t-paita mahtuisi vielä kaappiin.
biggrin.gif

Tässä vielä se polakkien paidan kuva. Joku tuon tyylinen voisi olla hjyvä?

vara-paita.jpg

Kokemusta löytyisi ja voin ryhtyä puuhamieheksikin
smile_org.gif

Osaisiko joku vielä piirtää hyvän kuvan vaiko otetaanko Polskin pojista mallia
inlove.gif

Tuli tänään varattu reissua itselle ja varaderolle 25.8-15.9 välinen aika
smile_org.gif
Välimerelle ja takaisin. Laitellaan joku päivä vähän reittiä tarjolle.

Tommonen!  
biggrin.gif

warre.jpg

Eiköhän pöllitä muinamiehinä puolan ukkelin kuva? Vai osaisiko joku piirrellä warren, paremmin kuin minä?
tounge.gif

E: prkl pakoputki unohtui
crazy.gif

...minä mitään laita...
tounge.gif
Luisteleehan se etunen meillä kaikilla
biggrin.gif

No jos provotaan *ihan pikkasen* niin ei Conti TA ja Mezlerin tourancet minun mielestä ainakaan soralla ole juurikaan erilaiset. Lisäksi kumpikaan ei pidä pehmeässä hiekassa eikä lumessa/jäällä. Ja kun vielä Contit on selkeästi "sporttisemmat" asvaltilla ja kestää minulla pidempään, niin minulle ei taida enää tourancet tulla alle...

Jos oikeasti ajaa paljon hiekkateillä, niin ainoa hyvä rengas eteen on nappularengas, melkein mikä nappula tahansa(kunhan se on oikean kokoinen ja profiilinen) on TODELLA paljon parempi kuin Conti TA tai Tourance tai vastaavat... Asfaltilla tulee sitten takkiin mukavuudessa/tärinöissä...

Minulla kesti nappularengas (käytettynä ostettu TKC80) edessä yli 7 tuhatta ja ei se niin mahdoton ollut asfaltillakaan. En kyllä käynyt sillä radalla, mutta ei se sinne menoa olisi mitenkään estänyt, eipähän vaan silloin osunut kohdalle.

Jos muistan oikein, niin olisikohan briteillä ollut jokunen vuosi sitten paita/muki Varadero-teemalla,, kumpi vaan olisi aika hyvä!

edit: Helmi kuva Mikolla
biggrin.gif
biggrin.gif

Hehee, tulihan se Tiusolta
biggrin.gif
(Myönnän kyllä; sulla on paaaljon enemmän kokemusta kuin mulla.....)

Jep, Mikko sä olet selvästi taiteilijaluonne... jos olet Paintilla ja vapaalla kädellä tehnyt niin hieno....muuten hmmmmmm
biggrin.gif

Mutta ei tuokaan paha ole; voishan se olla jotain erilaisen hauskaa
sport05.gif

Erityisesti pistää Mikon kuvasta silmään tuo hienostunut V2-moottori, ja se että väri on (tietty) sininen
tounge.gif
tounge.gif

Oliskohan hondan suunnitelu osastolla paikkoja auki..
tounge.gif

Toi "puolan" mopo sopii mun silmään mutta kaikki käy.
smile_org.gif

...Lucky Strike!
smile_org.gif
Juuri näin!
biggrin.gif

Tänään kurvasin vantaalle allright:iin ja ostin Siraulu tyyliset
jalkatapit. Äsken hioin ja maalasin ne mustaksi, huomenna koeajolle.
062802moto_prv.gif

Ensi viikolla pitäisi saapua englannista Bagster tankkinahka ja laukku, siniset tottakai.
tounge.gif

Kai se on uusi takaiskari hommattava seuraavaksi. Eihän tota vanhusta raaski kohta enää myydä.
biggrin.gif

...Lucky Strike!
smile_org.gif
Juuri näin!
biggrin.gif

Tänään kurvasin vantaalle allright:iin ja ostin Siraulu tyyliset
jalkatapit. Äsken hioin ja maalasin ne mustaksi, huomenna koeajolle.
062802moto_prv.gif

Ensi viikolla pitäisi saapua englannista Bagster tankkinahka ja laukku, siniset tottakai.
tounge.gif

Kai se on uusi takaiskari hommattava seuraavaksi. Eihän tota vanhusta raaski kohta enää myydä.
biggrin.gif
mistä firmasta tilasit bagsterin?

Varustelukierrehän siinä sitten alkaa, onneksi riittää ostettavaa
tounge.gif
. Stormilta tulikin hienosti matkahuoltoon kaatumaraudat kun näkyy tarve olevan ilmeinen. Paikalleen laitto mukana tulleen saksan kielisen paperin kanssa ei ihan helppo nakki ollut kun just tuo saksa puuttuu minun kielivalikoimasta. Aikani tiirailtua pieniä kuvia kiinnityspaikat alkoivat selkenemään ja nythän ne on paikoillaan. Kolme tuntia siinä sitten vain meni...
Tuo Stormin malli kiertää tuosta ajovalojen alta joten ihan ok näköinen. Jossain näin kuvan kun joku oli laittanut toiset jalkatapit tuohon rautaan, kokemuksia ?

Kenen valmistamat kaatumaraudat tilasit Stormilta?
Itsellä etsinnässä mallia jotka suojaisivat mahd. korkealle.. Eli kunnon "karjapuskuri" malliset
biggrin.gif

Suosituksia.

sanoi:
Jossain näin kuvan kun joku oli laittanut toiset jalkatapit tuohon rautaan, kokemuksia ?

Tänään kävin koeajolla uusien tappien kanssa. Allrightista ostin kromatut tapit, kromit hion pois ja pari kerrosta mattamustaa päälle.
tounge.gif

Rumat ku helvetti mutta mukavan ajoasennon noilla kyllä saa.
062802moto_prv.gif

IMAG0036.jpg

IMAG0037.jpg

Back