Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulle sopii toi hyvin VKO.....Ajattelin kanssa juuri tuota 14.10-16.10 välistä ajankohtaa.
Otetaan nimiä vähän nyt ylös niin soittelen tänään/alkuviikosta jotain mökkiä meille Pielisen rannalta.
-Vko
Mukana ellei iske Force Majour.Ajattelin kanssa juuri tuota 14.10-16.10 välistä ajankohtaa.
Otetaan nimiä vähän nyt ylös niin soittelen tänään/alkuviikosta jotain mökkiä meille Pielisen rannalta.
-Vko
Hilippa tyyrataan porukalla täältä sitte....Mukana ellei iske Force Majour.Ajattelin kanssa juuri tuota 14.10-16.10 välistä ajankohtaa.
-Vko
Majoitus mieluiten lounaan/etelän suunnaltavaikka ajelu kivaa onkin![]()
![]()
![]()
Hilippa tyyrataan porukalla täältä sitte....
Ollaan kuulolla kun ajankohta lähenee.
prkl 12tkm huolto pitää kyllä teettää ennen reisua vaikka öljyt vaihdoinkin justiin.. *huoh* tät rahanmenoa....
Mites paljo 12tkm huolto Varapyörään maksaa, muistaako kukaan suurinpiirtein ?
Merkkasin eventin .orgin kalenteriinkin, jos vaikka sais parit villitkortit mukaan vielä.
Itte tein, ei ollut kauhean vaikeaMukana ollaan!
24Tkm huolto oli vähän halvempi kuin Hilpalla, taitaa päälle kolmesataa mennä kuitenkin...
Mitenkäs Hilppa teitkö itse 30 Tkm huollon? Minä ainakin tein/teen vastakin, ohjelma menee jotenkin näin:
jarrunesteen tarkastus![]()
jarrupalojen kulumisen tarkastus![]()
(minulla kuluu!, pitäisköhän ne vaihtaa jossei ne olekaan kuluneet??)
kytkinjärjestelmän tarkastus![]()
Helmi homma, ei taida huolto saada asiakasta...
edittiä: kir%€&tusvirheet...
Pitää kärsiä vaan tuo huollon hinta hanurissa.Itte tein, ei ollut kauhean vaikeaMukana ollaan!
24Tkm huolto oli vähän halvempi kuin Hilpalla, taitaa päälle kolmesataa mennä kuitenkin...
Mitenkäs Hilppa teitkö itse 30 Tkm huollon? Minä ainakin tein/teen vastakin, ohjelma menee jotenkin näin:
jarrunesteen tarkastus![]()
jarrupalojen kulumisen tarkastus![]()
(minulla kuluu!, pitäisköhän ne vaihtaa jossei ne olekaan kuluneet??)
kytkinjärjestelmän tarkastus![]()
Helmi homma, ei taida huolto saada asiakasta...
edittiä: kir%€&tusvirheet...![]()
Silläkin uhalla että Brandt.n myöntämää takuuta olis kevääseen asti voimassa. No, nyt kun vaikuttaa että tuo ohjauslaakeri on finaalissa (vielä vaihtamatta), niin taitaapi olla niin että ei menekään takuun piikkiin tuon huollon vuoksi. Eivät ainakaan ole mitään vastanneet. No eipä tuo nyt niin iso asia ole, sama se.![]()
Tarvitseeko mitään varausmaksuja maksella vai hoidetaanko sitten paikan päällä?TELTTA MAJOITUSTA TARJOLLA!
Mökin hinta 250€. Jaetaan sitten osallistujien kanssa.
Mukaan pitäisi ottaa omat lakanat,pyyhkeet.
Voi myös vuokrata paikan päältäkin.
Lähin kauppa on Kolin kylällä ja ravintolapalvelut mäen päällä.
Bensaa saapi 6-tien risteyksestä.