• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Varadero MMC/Pielinen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja VKO
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ajattelin kanssa juuri tuota 14.10-16.10 välistä ajankohtaa.

Otetaan nimiä vähän nyt ylös niin soittelen tänään/alkuviikosta jotain mökkiä meille Pielisen rannalta.

-Vko

Otetaan nimiä vähän nyt ylös niin soittelen tänään/alkuviikosta jotain mökkiä meille Pielisen rannalta.

-Vko
Mulle sopii toi hyvin VKO.....
Ja mukana siis.
Mimmosia majoitusvaihtoehtoja siellä on ?
laitatko tähän jotain infoa ?

-k-
singledero.gif

Mukana! Majoitus, vähän ruokaa, ja jokunen kalja...tai jotain! Pointti kuitenkin ajelemisessa, ei dokaamisessa
tounge.gif

-Vko
Mukana ellei iske Force Majour.
Majoitus  mieluiten lounaan/etelän suunnalta
tounge.gif
vaikka ajelu kivaa onkin
smile_org.gif
smile_org.gif
Hilippa tyyrataan porukalla täältä sitte....
Ollaan kuulolla kun ajankohta lähenee.

prkl 12tkm huolto pitää kyllä teettää ennen reisua vaikka öljyt vaihdoinkin justiin.. *huoh* tät rahanmenoa....
Mites paljo 12tkm huolto Varapyörään maksaa, muistaako kukaan suurinpiirtein ?

Merkkasin eventin .orgin kalenteriinkin, jos vaikka sais parit villitkortit mukaan vielä.

-k-
singledero.gif

Hilippa tyyrataan porukalla täältä sitte....
Ollaan kuulolla kun ajankohta lähenee.

prkl 12tkm huolto pitää kyllä teettää ennen reisua vaikka öljyt vaihdoinkin justiin.. *huoh* tät rahanmenoa....
Mites paljo 12tkm huolto Varapyörään maksaa, muistaako kukaan suurinpiirtein ?

Merkkasin eventin .orgin kalenteriinkin, jos vaikka sais parit villitkortit mukaan vielä.

Tyyrätään tyyrätään, ja varmaan bongataan Tiuso matkalta.
smile_org.gif

24tkm.n huolto keväällä 400 € ja näytti huoltokohteet olevan juurikin samat kuin 12 tkm.ssakin. Itselle tulee varmaan tuon reissun jälkeen vielä 36 tkm.n huolto syksylle ja siinäkin samat hommat, eli "rahan menoa ei voi estää".  
nixweiss.gif

TELTTA MAJOITUSTA TARJOLLA!

Mökin hinta 250€. Jaetaan sitten osallistujien kanssa.
Mukaan pitäisi ottaa omat lakanat,pyyhkeet.
Voi myös vuokrata paikan päältäkin.

Lähin kauppa on Kolin kylällä ja ravintolapalvelut mäen päällä.
Bensaa saapi 6-tien risteyksestä.

Mukana ollaan!
24Tkm huolto oli vähän halvempi kuin Hilpalla, taitaa päälle kolmesataa mennä kuitenkin...

Mitenkäs Hilppa teitkö itse 30 Tkm huollon? Minä ainakin tein/teen vastakin, ohjelma menee jotenkin näin:
jarrunesteen tarkastus
tounge.gif

jarrupalojen kulumisen tarkastus
tounge.gif

(minulla kuluu!, pitäisköhän ne vaihtaa jossei ne olekaan kuluneet??)
kytkinjärjestelmän tarkastus
tounge.gif

Helmi homma, ei taida huolto saada asiakasta...

edittiä: kir%€&tusvirheet...

Mukana ollaan!
24Tkm huolto oli vähän halvempi kuin Hilpalla, taitaa päälle kolmesataa mennä kuitenkin...

Mitenkäs Hilppa teitkö itse 30 Tkm huollon? Minä ainakin tein/teen vastakin, ohjelma menee jotenkin näin:
jarrunesteen tarkastus
tounge.gif

tounge.gif

tounge.gif

Itte tein, ei ollut kauhean vaikea
tounge.gif

Silläkin uhalla että Brandt.n myöntämää takuuta olis kevääseen asti voimassa. No, nyt kun vaikuttaa että tuo ohjauslaakeri on finaalissa (vielä vaihtamatta), niin taitaapi olla niin että ei menekään takuun piikkiin tuon huollon vuoksi. Eivät ainakaan ole mitään vastanneet. No eipä tuo nyt niin iso asia ole, sama se.
sport05.gif

Mukana ollaan!

jarrunesteen tarkastus
tounge.gif

tounge.gif

tounge.gif

Itte tein, ei ollut kauhean vaikea
tounge.gif

Silläkin uhalla että Brandt.n myöntämää takuuta olis kevääseen asti voimassa. No, nyt kun vaikuttaa että tuo ohjauslaakeri on finaalissa (vielä vaihtamatta), niin taitaapi olla niin että ei menekään takuun piikkiin tuon huollon vuoksi. Eivät ainakaan ole mitään vastanneet. No eipä tuo nyt niin iso asia ole, sama se.
sport05.gif
Pitää kärsiä vaan tuo huollon hinta hanurissa.
On tossa mööpelissä vielä 3 1/2 v takuuta jälellä.
Jos huollan itte, niin räjähtää varmasti koko kone ja sitten itkettää.

Huomenna pitäs saapua ne Xenonit.... toivottavasti riittää potku mopon sähköissä sytytykseen, otin sen 2*55w sarjan.
Vieköhän se enemmän syttyvirtaa kun nuo 35w sarjat ? Kaasun muuttumisesta plasmaksihan siinä on kysymys joten mun järjellä ei. Tietääkö joku ?

edit *)Kirkkaat on !! Ja jaksaa syttyä ihan kevyesti....
Pitää vaan purkaa prkl kaikki katteet että saan relesarjan ja ballastit ängettyä jonnekin
crazy.gif

edit*) No nyt ne on asennettu. Piti purkaa kaik katteet. Sain ballastit just ja just sopimaan mittariston taaksen relejohtosarjoineen. Hyvinhän noilla näkee, toivottavasti kestävät moottoripyörän tärinät.

-k-
singledero.gif

Maksu onnistuu paikanpäällä. Tosin vain käteisellä.

Etukäteenkin voin maksua otella vastaan.

Laitetaan vielä kertaalleen osallistuja listaa:

1.VKO
2.
3.
4.
5.
jne..

1. VKO
2. Mikko76
3. Vesku
4. TiuSo
5. Hilppa
6.

Sori että olin hieman aikaa "poissaoleva"

ps. harrastaako joku teistä geokätköilyä?

Juu kyllä kaksi yötä
smile_org.gif

ja koko vkonlopun hinta. Tasan 2vkoa alkuun.

Nopealla laskulla vielä yhdelle näyttäisi olevan sänkymajoitusta tarjolla!

Back