mico sanoi:Eipä tuo kummonen juttu olisi esim. ratapäivän yhteyteen ympätä, poliisi vaikka käymään verrokkina omillaan mittaamassa. Mittauksen hinnaksi vaikka 5€... Mutta ei tästä enempiä sitten tähän ketjuun ainakaan![]()
Ei huono idea tuokaan joskin, lähin rata-alue on ahvenisto (siis täältä katsottuna) ja sinne en laittaisi moista kun koko rata muutenkin on äänien vuoksi hirttoköydessä vuosi toisensa perään. Huhu kun leviää että vallan melumittauksia kaikelle kansalle tehdään siellä niin saa hortensiahatut hallelujaa orgasmin.
En myöskään itse lähde asiaan jos siitä tulee maksullinen. Kaikkea ei voi eikä tarvi rahastaa. Laadukkaat laitteet ovat niin lähellä toisiaan ettei myöskään mitään db-mittareiden turnajaisia mielestäni erikseen tarvita.
Mutta jos media saataisiin asiasta innostumaan, saattaisi se ajaa asia paljon paljon enemmän...

) tai muuten vaan patsastella paikalla. En mittaa mittään kuitenkaan kun minä ja tekniikka sovitaan yhteen kuin sika ja satelliitti. Kunhan vaan aikataulut paljastuu niin mä raavin täpötäyteen kaltsuun tilaa