Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aina niillä naisilla on jekku mielessä, ensin puhutaan airbageista ja sit ne onkin t*ssit ja isot vielä! keskity siinä sitten nopeusrajoituksiin ja kuopan merkkeihin...Jarska oli ihan oikeassa Airbageista, taisin saada niiden jaossa kahdenkin edestä, joten kyl ne ainakin selkätukina toimii![]()
Kieltämättä oli hieman kynnys laittaa tuota ilmoa, koska olen "vain" kyytiläinen enkä tiennyt saako moiset edes liittyä tänne, niin hölmöltä kuin se nyt tuntuukin.
Olis vaan pitänyt uskaltaa ennemmin... ei olis missannut J@ckiakaan![]()
Minna
Taitaa olla loppupeleissä niin, että siitä puhe mistä puute, eli puuttuu isompi ja komeempi pyörä ja komee misu takapenkilleNo et oo edes ensimmäinen asialla. Tästäkin tuli aika pitkä tarina aikoinaan.
Minna sai elämänsä kyydit äSsällä. Minä kyllä luulen, että ainakin bemaristi kelpaa Minnille...Pöh... Tuo nainen etsii miestä... ei bemaristiaPitäskö meidän tonne pemuvoorumille laittaa sellanen.![]()
![]()
Treenatut pakarat on muutenkin hyödylliset ja kivat.Kuin myös sen, minkä vuoksi on kyllästymiseen asti kyykännyt jumpassa reisi- ja pakaralihaksia![]()