• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Vanteen reunan kiillotus?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 900 RR
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Missä olette teettäneet?
bowdown.gif

Tonne oli joku jopa jotain kirjoitellut tuosta "teeseitse" hommasta... Itse Nitromorsella putsailin ja ihan hyvät tuli, en hiomaan lähtenyt... Maalarinteipillä rajaus, Morsee vanteelle odotetaan että maali alkaa "kuplia", sitten työnsin lastalla suurimmat pois ja jollain rätillä loput. Lopuksi kiillotus esim. Glymin Metal Polishilla.

edit: lisätty rajaaminen teipillä kun unohtu...

Tonne oli joku jopa jotain kirjoitellut tuosta "teeseitse" hommasta... Itse Nitromorsella putsailin ja ihan hyvät tuli, en hiomaan lähtenyt... Maalarinteipillä rajaus, Morsee vanteelle odotetaan että maali alkaa "kuplia", sitten työnsin lastalla suurimmat pois ja jollain rätillä loput. Lopuksi kiillotus esim. Glymin Metal Polishilla.

edit: lisätty rajaaminen teipillä kun unohtu...
Asiaa! Näin yhden hornetin jossa oli juuri näin tehty,mutta siinä vedetty koko vanne puhtaaksi,sekä lisäksi osia moottorista,kansi,posket ym. Hyvältä näytti
thumbs-up.gif

Päälle oli pantu joku suojavaha tms. en muista,mutta kai hapettumisen estämiseksi.

Itse suoritin prosessin myös kuten Fabe tuossa kuvailikin, mutta teipillä rajaus jäi multa tekemättä. Ihan tietoisesti
biggrin.gif
Vaikka käsi vähän siinä tärisee ja Nitroa roiskuukin paikkoihin joihin ei, niin nopeasti sen saa pyyhittyä pois ennen kuin se vahinkoa saa aikaan
smile_org.gif

Back