• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Vantaa-Hämeenlinna-Vantaa su 20.06

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja suopo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
(no elä ota tosissaan?)

En mä, niin kauan kuin et säkään mua
biggrin.gif
Itseasiassa niin (huonon) huumorin mies, että mulle pitää sitten tosissaan naama vakavana huutaa, jos on tosissaan :P

Olitpas muuten jostain rumasta miehestä ottanut kuvan reissun päällä
eek.gif

Eikä Taajuus siellä mitenkään pahana jarruna ollut, helevetin hienoo vaan, että oot heti mopon selässä keräämässä luottamusta takas! ...ja kiitos kahveista  
smile_org.gif

Muutkin sitten jotka oli minua ojasta silloin nostamassa, tulkaas hihasta nykimään, kun tavataan ja penäämään palkkiokahvinne. Enhän mää nimittäin muista ketä kaikkia siinä kypärät päässä oli
smile_org.gif

Enhän mä rekkarista mitään puhunna, kuka ny sitä haluis kattella
blush.gif
No rekkari kuin "rekkari", sun rekkari, takamus, perberi, peppu, jne. Rakkaalla lapsella monta nimeä.

Mä näin Anun takapuolen välillä mutkissa edessäni, vaikka se ajoi perässä. On nää fysiikan lait ihmeellisiä
lookaround_orig.gif

Adsfsdsa, väsynyttä. Vaimokin otti oman aikansa vielä yöllä, niin unet jäi ihan alimittaisiksi
nixweiss.gif

Adsfsdsa, väsynyttä. Vaimokin otti oman aikansa vielä yöllä, niin unet jäi ihan alimittaisiksi
nixweiss.gif
No vaimo on kuitenki ihan... tyytyväinen...???
Tyydytetty on kai se oikea termi?  
nixweiss.gif
No mä oottelin että sä sanot sen. Onko se?
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Ainahan ne on läpeensä tyytyväisiä

Luulekko että näin olis
biggrin.gif
crazy.gif

nixweiss.gif
No vaimo on kuitenki ihan... tyytyväinen...???
Tyydytetty on kai se oikea termi?  
nixweiss.gif
No mä oottelin että sä sanot sen. Onko se?
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Ainahan ne on läpeensä tyytyväisiä

Luulekko että näin olis
biggrin.gif
crazy.gif
Kunhan aikani kuluksi puhun läpiä päähäni
smile_org.gif

Eihän se nyt voi mua täältä tunnistaa... eihän?  
eek.gif
lookaround_orig.gif
Älä koskaan aliarvioi pahimman "vastustajan" taitoja. Kerran kun jäät boseen pisteiden rukkaamisesta, niillä vaan on sellainen taipumus, ettei ne unohda sitä koskaan...  
wink.gif
Koitan luottaa vielä siihen että tuo mielenkiinto moottoripyöriä tai mihinkään niihin liittyvää kohtaan on sen verran pakkasella, ettei tänne eksy...
tounge.gif

Taajuus hei...
biggrin.gif
.
Sä voit kanttailla kyllä ihan pelotta....
tounge.gif
.

......Sen verran nuorta miestä nyt viedään kahden puolen,
ettei kovin suurta kaatumisriskiä ole  
tounge.gif

tounge.gif

tounge.gif
.  
033102beer_1_prv.gif

Hauskoja ja selkeästi vaivalla etsittyjä pätkiä, jotka olivat tosin saaneet routa-hudaa sen verta että tuli välillä loistavia pujotteluharjoituksia. Pysy hyvin hereillä mittavasta univelasta huolimatta. Huh, jos ne saa nuo joskus takaisin siihen kuntoon kun niiden toivottiin olevan, onpahan route de la curvé.
Muutaman kerran pääsi routapatit yllättämään sen verran lahjakkaasti että tuli samaan rahaan testattua myös purukaluston kestävyys - onneksi ei ollut kieltä vaimentamassa
tounge.gif

Noinko oli  
omg.gif
. No hyvä  
smile_org.gif
.
Mulla olikin sellainen outo "tesavuu-viilis" josta ei oikeen saanut otetta...... hiekkaa.... patteja.... kiviä....
idea3.gif

Ettei vaan "eksytty" myös ajamaan jollekin crossiradalle pari kierrosta...
tounge.gif
.

Vois selittää sen, ettei tullut sen kummempaa ongelmaa  
biggrin.gif
.
Selkäytimestä vaan satsi kohdalleen... ja pam-pam-pam-pam,
uparisuorasta läpi  
biggrin.gif
.

Tai sitten vaan möhkössä on vieterit iskussa  ja vanhan muisti palailee pätkittäin..... pahimmat reiät kannattaa kiertää....
ja hei....  
biggrin.gif
... radalla kuin radalla
biggrin.gif

tounge.gif

tounge.gif

tounge.gif
.

Tiedä häntä, hauskaa kuitenkin oli... eikä edelläoleva tajunnanvirta tosiaan ollut tikanheittoa ratamestarin.... mihinkään  
biggrin.gif
.

Hauskoja ja selkeästi vaivalla etsittyjä pätkiä, jotka olivat tosin saaneet routa-hudaa sen verta että tuli välillä loistavia pujotteluharjoituksia. Pysy hyvin hereillä mittavasta univelasta huolimatta. Huh, jos ne saa nuo joskus takaisin siihen kuntoon kun niiden toivottiin olevan, onpahan route de la curvé.
Muutaman kerran pääsi routapatit yllättämään sen verran lahjakkaasti että tuli samaan rahaan testattua myös purukaluston kestävyys - onneksi ei ollut kieltä vaimentamassa  
tounge.gif
Mä tulin sun perässä samaan pattiin ja arvaa mikä/mitkä pamahti tankkiin...no niin, meinas laatta lentää visiiriin
bawling.gif

Back