• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Vanneteipit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Yamaha1
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mua vähän kiinnostais laitella talvella/keväällä tuommoset vanneteipit Yammuun. Mut mites semmoset pysyy sit paikoillaan? Kun vannekehän kiillotus ei just jaksa napata niin teipillä sais vähän jotain uutta noille rinkuloillekkin...

Jos löytyy vielä yhteystietoja ko. tuotteita myyviin putiikkeihin niin aina parempi!!!  
wink.gif

Mä ostin varaosakaupasta auton kylkiteippiä (oli jopa eri leveysvaihtoehtoja) n. 3 egee/10m. Hyvällä mömmöllä vanne puhtaaksi ja eikun rauhallisesti nypeltämään paikalleen ~3cm kerrallaan. No, kerran meni uusiksi
wink.gif

On se nyt toistaiseksi pysynyt radalla, sateella ja kestänyt pesuaineet.

KIITOS!!! Otin tuolta vinkin ja kävin huvikseni teippaamassa vannekehät valkosella sähköteipillä. Ei ollenkaan huono, vähän hutiloin mutta nuo saa olla nyt nää viimeset ajelut paikallaan ja talvella jos sit keskittyis enemmän ja laittais uudet paremmin! Jos vaan pysyy vähäkään niin ompa loistavaa.

Plussana vielä että noita sähköteippejähän saa "ilmaseksi" ja jos minkä värisinä, voi vaihdella mielensä mukaan. Kyl tää Org on ylivoimanen palsta jos jokin asia askarruttaa... Ja muutenkin.
tounge.gif

Kyllähän tuo Jake82 omaan Mörköönsä juuri valkoiset vanneteipit laittoi, ja hyvin ne on pari kuukautta ainakin pysynyt! Ja sähköteipillä...

Laitoin punaista sähkömiehen erkkaria eli teippiä, maksoi 1,90 Euroa Prismassa. Pari kk on hyvin pysyneet ja hiano tuli
062802jumpie_prv.gif

Värejä löytyy jos jonkinaisia erkkareissa. Halpa kokeilu mun mielestäni jos epäilee tän toimivuutta, aikaa meni noin tunti.

Pysyy se..Paitsi että mä laitoin pojan polkupyörään ne teipit
biggrin.gif

On ny kaupungi komein bmx ku punaset vantee reunat ja
kuski onnesta mykkä
wink.gif

Laitoin punaista sähkömiehen erkkaria eli teippiä, maksoi 1,90 Euroa Prismassa. Pari kk on hyvin pysyneet ja hiano tuli
062802jumpie_prv.gif

Värejä löytyy jos jonkinaisia erkkareissa. Halpa kokeilu mun mielestäni jos epäilee tän toimivuutta, aikaa meni noin tunti.
aika kallista teippiä ostit!! itse ostin biltemasta 10 rullaa 3,9€
mut ei toi 1,90 oo paljoo verrattuna johonkin oikeisiin vanneteippeihin jotka maksaa jotain 15€ rulla ja ne riittää just ja just kahteen vanteeseen.

ite oo kolme kertaa laittanu teipit ja viimeisellä kerralla otin aikaa jja kahelle vanteelle 20min

Arvatkaa mikä on paras vanneteippi! Ette arvanneetkaan, ette. Se on takarenkaan vasen ja oikea reuna. Siellä niinkun kulumapinnan ulkopuolella. Täällä ORGin porukassakin on moni, joka vertailee näitä juttuja. Ja mäkin haluisin vertailla, mutta pitkä on matka vielä saavuttaa tätä iloista tunnetta. Ja oon vasta 52 vuotta, ja haluisin siltikin tuntea sen fiiliksen.
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
cool.gif
cool.gif
cool.gif
Otappa taas lääkkees...
tounge.gif

Arvatkaa mikä on paras vanneteippi! Ette arvanneetkaan, ette. Se on takarenkaan vasen ja oikea reuna. Siellä niinkun kulumapinnan ulkopuolella. Täällä ORGin porukassakin on moni, joka vertailee näitä juttuja. Ja mäkin haluisin vertailla, mutta pitkä on matka vielä saavuttaa tätä iloista tunnetta. Ja oon vasta 52 vuotta, ja haluisin siltikin tuntea sen fiiliksen.
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
cool.gif
cool.gif
cool.gif
Otappa taas lääkkees...
tounge.gif
joo samaa mieltä
tounge.gif

kava10:n viestit on viimeaikoina ollu vähän outoja... tai sit mä oon vielä niin nuori etten ymmärrä noita aikuisten juttuja

Nojoo, tuossa mun hätäseen kokeilema sähköteippiviritelmä. Talvella tai viim. ens keväänä sitten oikeen ajan kanssa uusiksi ja paremmin.
inlove.gif

normal_Smudgettu%20Yammu_1.JPG

Back