• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Vanhojen viestien ylösnosto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -kivi-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ymmärrän aika hyvin tuon innostuksen,kun ensikerran tänne sivuille tulee.Olin innoissani itsekin.
Kaikki aiheet tuntui jänniltä:Et ahaa, noin ihmiset sitten tuostakin ajattelee, tuollaistakin voi olla jne...
Tämä sivusto on kyllä melkoinen tajunnanlaajentaja siihen verrattuna, että vain ajelis itsekseen ja olis vain omat ajatukset asioista.
Varsinkin sellaiselle, joka asuu kauempana, eikä voi kulkea missään meetingeissä viikolla.Moni on oppinut omasta pyörästäänkin uusia asioita täällä sivuilla vierailtuaan.
Plus, että täällä voi itse tai muut kysellä asioita, joita ei millään kehtais kysellä jossain kokkareessa naamakkain.
Eikä kukaan jaksa kamalan kauan kerätä noita kirjoituspisteitä, kun ei niillä ole mitään väliä.
Joten antakaa palaa vaan.....
sport05.gif
Hei, siehan kaivoit vanhan ketjun ylos  
tounge.gif
No perhana....

Onhan noista viestimäärien kasvatteluista ollut puhetta, mutta en vieläkään jaksa uskoa, että joku niitä tietoisesti yrittää varta vasten kasvattaa, eihän siitä mitään hyötyä ole.

Huvittavaa minusta on, kuinka paljon se tuntuu joitakuita häiritsevän. Foorumillahan voisi olla joku virallisena poliisina kyttäämässä lähetettyjen viestien tarpeellisuuden.  
033102bebe_1_prv.gif

Aiheet lienevät yhtä mielenkiintoisia uusille mukaantulijoille kuin meille jatkuvastisivustoillaroikkujille ne olivat silloin aikanaan. Saahan niihin kommentoida myöhemminkin, mitäpä se haittaa
cool.gif

Joten suu kiinni... tai pienemmälle ainakin... tai... antaa olla
biggrin.gif
Näin on. Ei niihin enää itse tarvi toista kertaa kertoa mielipidettä, jos ei halua. Jos ihmisiä ei enää aihe kiinnosta, niin äkkiä ne sieltä häviää sinne mistä tulikin. Voihan se olla, että aiheeseen on tullut uusia tuulia tai tänne on tullut uusia tyyppejä joita aihe kiinnostaa. Enemmän mä löydän tästä asiasta positiivisia puolia kuin negatiivisia.

Antakaa kaikkien kukkia vaan, ja lallallaaaaa...  
smile_org.gif

Pyhä yksinkertaisuus sentään taas...Ongelmaa tyhjästä!!! Ne jotka tänne uusina paukkaa, itsekkin about vuosi sitte. Niille tämäkin foorumi on ihan uus juttu ja vanhatki asiat on uusia asioita.
wink.gif
Joten antaa nyt ihmeessä kommentoida, sillä ajatus kai ei ole tehdä tästä mitään PRO foorumia???

Tyhjästä on suht turha nyhjäistä nääs...  
033102beer_1_prv.gif

Kuka saatana keksi ton virtuaali pippelinki? Heh, mullon jo ainaki niin iso että mitäs jos saisin A4.sen kokosen avattaren jokaiseen viestiini?!?!
tounge.gif
Äitii, ei joka asiasta tarvii kisailla... prkl

Eiköhän tuo ole parempi että kaivaa vanhan viestin esiin vaikka hevon kuusesta kuin aloittaa samasta aiheesta kymmenen uutta topikkia. Ei tuo haittaa vaikka joskus hämää ennenkuin hokasee katsoa alkuperäisen viestin päiväystä.

Back