• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Vanhaan Ducatiin kaasutinta palauttamassa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GAMMA500
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jaahas, nyt tuntuu kestävän kaasua aika hyvin. Seosmittarin mukaan ok seokset koko kierrosalueella ilman vastusta, tutkitaan sitten keväämmällä ajossa lisää. Hieman lisää seosruuveja avasin, tarkastin synkat, oli edelleen ok ja säädin tyhjäkäynnin 1400 kohdalle myös alipaineletkujen ollessa kiinni. Kestää kaasuttelunkin nyt kunhan ei tuppia nurin tyhjäkäynnillä salamavauhdilla väännä. Parista tonnista eteenpäin saakin jo kaasua käännellä miten lystää
smile_org.gif

Jopi tarkoitti varmaankin sitä, että CO-pitäisi olla jossakin 4-5:n paikkeilla.
Tuosta ei varmaan tässä tapauksessa kannata kantaa huolta, koska weberillä seoksen on pakko olla jossakin noissa arvoissa jos se ylipäänsä käy.
biggrin.gif

biggrin.gif
ahaa, no joo ei mulla ole käytössä mitään pakokaasuanalysaattoreita
wink.gif
Nyt se tuntui hurisevan tänäänkin mukavasti, ei enää suostunut yskäisemäänkään, liekö kelistä kiinni
biggrin.gif

Joo, miulla ei oo kokemusta joutokäyntialueen säädöstä lambdalla, nuo harvapyttyiset oon saanut hyvin käymään monikaasumittarilla, jossa CO ja HC eli palamattomien hiilivetyjen näyttö.

Olen rikastanut seosta juuri 888:n mainitsemalle alueelle niin pitkään, kunnes HC:t alkaa kohota huimasti. Siitä aavistus takasin laihemmalle niin hyvin pelittää.

Ok, kiitos vinkistä
bowdown.gif
Kun pääsee mopoa liikuttamaan niin taidan yrittää käydä mittaamassa ja säätämässä tuolla tavoin, sitä suuremmalla syyllä jos mopo alkaa temppuilemaan
biggrin.gif

Back