Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Höh? Tunnetumpaa merkkiä? Valvolinea onkin tehty vasta 143 vuotta. Itse käytän autossa ja mopossa Max Life. Molemmat ilmeisesti toimii, koskaa eivät vaadi mitään huomioita vaihtovälillä.Joo.. en oikein ole vakuuttunut kyseisen valmistajan laadusta.
Ehkä nyt kuitenkin laitetaan omaan mopo vanhukseen jotain enemmän tunnettua laatu kamaa.
Legendaarista!R1:sessä durablendit: ei toimi, välillä vaihteet hukassa ja jäykät eritoten kuumalla ilmalla.
Edit: heti peräkkäin kaks eriävää mielipidettä![]()
Pitää paikkansa, vanhimpia ja johtavia öljyn valmistajia maailmassa. Ollut mukana formuloissa, nascarissa etc. ja kaikinpuolin hyvä hinta/laatu suhde.Höh? Tunnetumpaa merkkiä? Valvolinea onkin tehty vasta 143 vuotta. Itse käytän autossa ja mopossa Max Life. Molemmat ilmeisesti toimii, koskaa eivät vaadi mitään huomioita vaihtovälillä.Joo.. en oikein ole vakuuttunut kyseisen valmistajan laadusta.
Ehkä nyt kuitenkin laitetaan omaan mopo vanhukseen jotain enemmän tunnettua laatu kamaa.
Valvoline on nimenomaan pesevä öljy, siksi voi näyttää "luirulta". Varsinkin hydraulisilla nostajilla varustettuun moottoriin hyvä öljy.
Samaa käytän mutta onko maahan tuonti loppunut 20W50 osalta kun ei enää löydy kauppojen hyllyltä, 10W40 kyllä löytyy?Mulla Valvolinen 20W50 53tkm ajetussa, -93-mallin Yamahassa, kyllähän tuo ölppi asiansa ajaa..
Kyllä ainakin Motonetissa näyttäis olevan Valvolinea jopa kahta eri laatua.Samaa käytän mutta onko maahan tuonti loppunut 20W50 osalta kun ei enää löydy kauppojen hyllyltä, 10W40 kyllä löytyy?Mulla Valvolinen 20W50 53tkm ajetussa, -93-mallin Yamahassa, kyllähän tuo ölppi asiansa ajaa..
Hmm, oli vielä Motonetin hyllyissä n. reilu kuukausi takaperin, mistä olet itse hommannut tuota?Samaa käytän mutta onko maahan tuonti loppunut 20W50 osalta kun ei enää löydy kauppojen hyllyltä, 10W40 kyllä löytyy?Mulla Valvolinen 20W50 53tkm ajetussa, -93-mallin Yamahassa, kyllähän tuo ölppi asiansa ajaa..
Toinen on "H-D", Harley Davidson?Kyllä ainakin Motonetissa näyttäis olevan Valvolinea jopa kahta eri laatua.Samaa käytän mutta onko maahan tuonti loppunut 20W50 osalta kun ei enää löydy kauppojen hyllyltä, 10W40 kyllä löytyy?Mulla Valvolinen 20W50 53tkm ajetussa, -93-mallin Yamahassa, kyllähän tuo ölppi asiansa ajaa..![]()