• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Valmistaja Galluppi!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JP-800
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Valmista Galluppi! - Mikä kulkee jalkojesi välissä?

• 1. Aprilia

Ääniä: 0 0,0%
  • 2. BMW

• 3. Ducati

• 4. Harley Davidson

• 5. Honda

Ääniä: 1 33,3%
  • 6. Kawasaki

• 7. Suzuki

• 8. Triumph

• 9. Yamaha

• 10. Muu, Mikä?

• Ääniä yhteensä
    3

JP-800

MotOrg ry jäsen
Yleisön pyynnöstä tehdään Galluppi siitä mitä pyörämerkkejä löytyy foorumista eniten... ja valitettavasi taas käytettävänä oli vain 10 vaihtoehtoa, joten "vähemmistöön" kuuluvat joutuvat vastaamaan viestiin ja kertomaan oman pyöränsä..

Ja mikäs muu kuin Suzuki! Autoja eikä veneen moottoreita se ei osaa tehdä, mutta näköjään jotain sentään ja senkin erittäin hyvin!

Suzuki on ollut myös minun valintani jo pitkään, vaikka Ducatia halajankin.  
hehe.gif

Suzuki tietenkin. Ja GSX-R, eikä voi enää koskaan vaihtaa mallia nickin takia, mutta miksi parasta vaihtaisikaan.

Aika vaatimaton jätkä...
tounge.gif

No höh... kahta ei voi äänestää
sad.gif

Ducati (haussa) ja Kawasaki (ajossa) ...nämä ovat vain ensimmäiset kaksi pyörää tulevasta sadan pyörän kokoelmastani (sata pyörää on ihan kiva tavoite, raha on vain pieni rajoittava tekijä) ...kait sinne voisi ehkä yhden Suizankin huolia
wink.gif
biggrin.gif

Minun isä on parempi kuin sinun isä...
baaa.gif
Mutta totuuden nimissä on tunnustettava että Eurooppalaisissa tai Amerikkalaisissa pyörissä on sitä jotain, ne ovat sentään Moottoripyöriä isolla M :llä. Japsithan ovat sitten juuri näitä pianon ja ompelukoneen valmistajia
tounge.gif
biggrin.gif

Ja Honda ois kiriny vieläkin pidemmälle, jos tuo vajavainen iänestyskone ois hyväksyny kaks pyörää.. Pistin sitte pelkän Ducatin, kun muuten se jää jalkoihin tilastossa varmasti. Honda kärsi yhden pisteen verran siten.
hehe.gif

Hyvä Beast! Nyt meillä on sentään jo kaksi Ducatia rivissä!

t. Duke Tötterström

Kyl se niin on että Jammusta en luovu...kun vasta sitten ku saan myydä sen ilman että valtio haluu provikat välistä
shaun.gif

Ja Jammussa pysyn jos niiltä vaan löytyy mallistosta mopo mikä kulkee oikeesti 300 km/h
exclamation.gif

Jammulla tietenkin  
wink.gif

Luotettava ajokaverihan se on, ainaskin vielä  
biggrin.gif

Tosin salaa olen haaveillut Suzuki Savagesta
hehe.gif

</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (BMW @ Heinä. 30 2002,17:07)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Minun isä on parempi kuin sinun isä...  
baaa.gif
 Mutta totuuden nimissä on tunnustettava että Eurooppalaisissa tai Amerikkalaisissa pyörissä on sitä jotain, ne ovat sentään Moottoripyöriä isolla M :llä. Japsithan ovat sitten juuri näitä pianon ja ompelukoneen valmistajia  
tounge.gif

biggrin.gif
[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Nyt on pakko kommentoida, olisin ollut hiljaa jos olisit kehunut vain eurooppalaisia pyöriä, mutta mutta... Jep, onhan Amerikkalaisissa sitä jotain, mm. noin 200km huoltovälit (mutterien kiristys), ei tehoa, ei ajo-ominaisuuksia jne... (uups, yksi kaverini selvisi uudella HD:lla jopa 2000km ennenkuin leikkasi, yllättävän hyvin)

Pelkkää legendan ihannointia, ei hjymmärrä!

Ok, kai ne siellä Italiassa jotain ihan ok mopojakin tekee.. (alitehoisia...)

Tehdäänkö Saksassa Moottoripyöriä, ei kai...

Mutta! Tehokkaat ja kevyet pyörät tulevat ainoastaan tuolta Japaninmaasta ja juuri sellainenhan mopon pitää olla. Eikö?

Tämähän perustuu siihen että vain MINUN mielipiteeni on oikea.
wink.gif

tounge.gif
xmas.gif

</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Ladyeasy @ Heinä. 31 2002,07:54)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Tosin salaa olen haaveillut Suzuki Savagesta
hehe.gif
[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Minäkään en kovin merkkiuskollinen ole, kun on ensimmäinen mopeti alla..
Mutta todennäköisesti seuraava pärrä tulee olemaan XJ tai Suizan GS...

GPZ on myös pyörinyt mielessä...

Merkki on aikalailla vielä auki...
Sitten kun se on ihanasti omassa tallissa niin sitten sanotaan että se on paras
wink.gif

Back