• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Valko-Venäjällä käyneitä ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -O-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Viime kesänä varasin Booking.com kautta Minskistä hotellin.
Hotellilta pyysin kutsun jota en saanut.
Sitten hankin viisumin Neva-Toursin kautta.
Matkan ollessa ajankohtainen muuttui päivä sen verran että vaihdoin hotellivarauksen päivän, kaksi eteenpäin.

Paikalla hotellissa kaikki oli selvää kuin pläkki, eikä mitään hämminkiä ollut.

Ainut ongelma Valko-Venäjällä meinasi tapahtua tankatessa. Kyrilliset kirjaimet ovat minulle outoja joten yritin tankata vihreästä pistoolista. Vaan vihreästä tulikin riisseliä.
Onneksi kyseessä oli asema jossa maksettiin etukäteen, eikä bensasta maksaneena saanut diesel-pumppua käyntiin.
Takana jonottaneesta poliisin piiskasta (300 sysleri) juoksi kaveri kertomaan että olin diesel-pistoolissa kiinni.

JP

Juha-Pekka Vuorinen sanoi:
Viime kesänä varasin Booking.com kautta Minskistä hotellin.
Hotellilta pyysin kutsun jota en saanut.
Sitten hankin viisumin Neva-Toursin kautta.
Matkan ollessa ajankohtainen muuttui päivä sen verran että vaihdoin hotellivarauksen päivän, kaksi eteenpäin.

Paikalla hotellissa kaikki oli selvää kuin pläkki, eikä mitään hämminkiä ollut.

Ainut ongelma Valko-Venäjällä meinasi tapahtua tankatessa. Kyrilliset kirjaimet ovat minulle outoja joten yritin tankata vihreästä pistoolista. Vaan vihreästä tulikin riisseliä.
Onneksi kyseessä oli asema jossa maksettiin etukäteen, eikä bensasta maksaneena saanut diesel-pumppua käyntiin.
Takana jonottaneesta poliisin piiskasta (300 sysleri) juoksi kaveri kertomaan että olin diesel-pistoolissa kiinni.

JP

Ai,ai kun on arvokkaita vihjeitä. Ei tarvitse itse hölmöillä,kun joku tekee sen puolestasi(olisin itse mennyt samaan miinaan varmasti).

Back