Jyppendaal
Easy Livin'
Ensteks putsailin sillä "Combilla" ja sitten kuivumisen jälkeen laitoin "Balsamia" pintaan. En muuta kähmäisyyttä huomannut, kuin että vielä seuraavana aamuna oli nahkatakissa paikoitellen vähän vielä balsamin kiiltoa jäljellä niissä kohdissa mihin sain tököteltyä vähän enemmän sitä. Muualta oli imeytynyt hyvin ja nuo loputkin imeytyivät parissa vuorokaudessa näkymättömiin.Ja Jyppendaalin viestiin viitaten: Oletko huomannut Effaxin Leder Balsamista (vai oliko Combi) jäävän sellaisen "kähmän" nahan pintaan? Kaverini vannovat tuon tökötin nimeen ja se saa nahasta kyllä mukavan pehmeän. Itse olen käyttänyt Effaxin nestemäistä Leder Combia (keltainen pullo 500 ml) puhdistukseen ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Jos on hifistely-tuulella, voi nahan vielä viimeistellä öljyllä tai rasvalla. Noissa Combeissa puhdistus ja hoito/kosteutus hoituu kyllä samalla kertaa, eikä erillistä öljyämistä varsinaisesti tarvitse. Mutta on se kiva kuitenkin...![]()
![]()
Kyllä se combikin varmaan riittää nahan hoitoon, mutta piti nyt kuitenkin myös sitä toista lotrata, kun siinä balsam-purkissa oli päällä hehkutus, että "perfect teamwork" ja molempien purkkien kuva