• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Valinnan vaikeutta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja alexz
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

alexz

MotOrg ry jäsen
Sijainti
Vantaa
Harkinnassa hankkia uusi mopo mutkille ja mutta ehkä hieman maantie taipaleitakin tulisi ajeltua. Nyt löytynyt muutama mopo joita vakavasti olen harkinnut. Kawa 1000Z vm. 2011, Honda CB1000F vm. 2010 sekä Triumph Speed Triple vm. 2010 (todella vähän ajettu, pyöreillä lampuilla).

Kiinnostaisi kuulla kommentteja, huomioita, jne. näistä mopoista :)

Kawa on paska alustaltaan ja tylsä moottoriltaan. CB F on löysä ja muutenkin vähän nihkeä peli. Triumph on selkeesti kolmikon kuningas vaikka sekin on hiukka kankea menemään. Jos mä olisin ostamassa, uhraisin vähän kuutioita ja ostaisin Street Triplen. R-version.

Osta aprilian tuono tai superduke jos haluat oikeasti hauskan vehkeen. Speed Triple on pirun tylsä laite!

No päädyin sitten Kawaan. Onhan sekin Hornetin jälkeen "ihan jotain muuta" :p

Itse olisin ehkä uskonut Pos:in kommenttia.. mutta näistähän ostetaan se mihin ihastutaan.

Back