• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Valinnan vaikeutta...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonde
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Kotka
Kesä senkun lähenee ja prätkäkuume vaan kasvaa kasvamistaan, joten pyörä olisi pakko saada alle.
tounge.gif

Pyörän tulee olla kyykky, jolla voi kuitenkin huoletta ajaa matkaa.
Joten olen päätynyt kolmeen eri vaihtoehtoon:
Yamaha Thundercat 600
Honda CBR 600 F
Kawasaki ZX-6 R

Hintojen puolesta olen aatellut jotain suht vähän ajettua ja hyväkuntoista 98-00 mallia. Kokemusta ei ole kuin CBR:stä, tosin se oli vähän tuoreempi tapaus ja ajoin sillä peräti 10 km.
tounge.gif

Olen vertaillut noita pyöriä netin kautta. Tässä vähän omia havaintoja:
Catissa olisi paras ajoasento, Hondassa myös hyvä. Kawa olisi tehokkain, ainakin paperilla. Kawan luotettavuudesta oon kuullut negatiivisia kommentteja, tosin veikkaan että monet niistä on ollut niitä kuuluisia esson baari juttuja.
wink.gif

Kertokaapa lisää noista pyöristä, sekä hyvistä että huonoista puolista. Ite en osaa päättää minkä hankkisin.

Thundercat oli mun eka pyörä ja toimi hyvin. Tosin oli tuolloin uusi. Muutenhan nuo kaikki ovat turvallista tusinatavaraa. Laatu on varmasti kohdillaan ja ekaksi pyöräksi cattia suosittelen
thumbs-up.gif

itte päätysin noista varmaan kawaan
cool.gif
Tosiena tuli ssitte cbr. yammun ulkonäkö ei ainakaan satu meikäläisen silmään. Kawassa riittäs potkua vuodeks jos toisekski...

Monikäyttöisin noista lienee Yammu, sitten on Hdona ja viimeisenä Kawa. Ite ottaisin sen josta sattuisin tykkäämään.. ei näihin ole oikeita vastauksia.

Kesä senkun lähenee ja prätkäkuume vaan kasvaa kasvamistaan, joten pyörä olisi pakko saada alle.
tounge.gif

Pyörän tulee olla kyykky, jolla voi kuitenkin huoletta ajaa matkaa.
Joten olen päätynyt kolmeen eri vaihtoehtoon:
Yamaha Thundercat 600
Honda CBR 600 F
Kawasaki ZX-6 R

Hintojen puolesta olen aatellut jotain suht vähän ajettua ja hyväkuntoista 98-00 mallia. Kokemusta ei ole kuin CBR:stä, tosin se oli vähän tuoreempi tapaus ja ajoin sillä peräti 10 km.
tounge.gif

Olen vertaillut noita pyöriä netin kautta. Tässä vähän omia havaintoja:
Catissa olisi paras ajoasento, Hondassa myös hyvä. Kawa olisi tehokkain, ainakin paperilla. Kawan luotettavuudesta oon kuullut negatiivisia kommentteja, tosin veikkaan että monet niistä on ollut niitä kuuluisia esson baari juttuja.
wink.gif

Kertokaapa lisää noista pyöristä, sekä hyvistä että huonoista puolista. Ite en osaa päättää minkä hankkisin.
Mulla olis muutes Catti myytävänä, haluutko kokeilla?

buttrock.gif

Back