Kesä senkun lähenee ja prätkäkuume vaan kasvaa kasvamistaan, joten pyörä olisi pakko saada alle.
Pyörän tulee olla kyykky, jolla voi kuitenkin huoletta ajaa matkaa.
Joten olen päätynyt kolmeen eri vaihtoehtoon:
Yamaha Thundercat 600
Honda CBR 600 F
Kawasaki ZX-6 R
Hintojen puolesta olen aatellut jotain suht vähän ajettua ja hyväkuntoista 98-00 mallia. Kokemusta ei ole kuin CBR:stä, tosin se oli vähän tuoreempi tapaus ja ajoin sillä peräti 10 km.
Olen vertaillut noita pyöriä netin kautta. Tässä vähän omia havaintoja:
Catissa olisi paras ajoasento, Hondassa myös hyvä. Kawa olisi tehokkain, ainakin paperilla. Kawan luotettavuudesta oon kuullut negatiivisia kommentteja, tosin veikkaan että monet niistä on ollut niitä kuuluisia esson baari juttuja.
Kertokaapa lisää noista pyöristä, sekä hyvistä että huonoista puolista. Ite en osaa päättää minkä hankkisin.
Pyörän tulee olla kyykky, jolla voi kuitenkin huoletta ajaa matkaa.
Joten olen päätynyt kolmeen eri vaihtoehtoon:
Yamaha Thundercat 600
Honda CBR 600 F
Kawasaki ZX-6 R
Hintojen puolesta olen aatellut jotain suht vähän ajettua ja hyväkuntoista 98-00 mallia. Kokemusta ei ole kuin CBR:stä, tosin se oli vähän tuoreempi tapaus ja ajoin sillä peräti 10 km.
Olen vertaillut noita pyöriä netin kautta. Tässä vähän omia havaintoja:
Catissa olisi paras ajoasento, Hondassa myös hyvä. Kawa olisi tehokkain, ainakin paperilla. Kawan luotettavuudesta oon kuullut negatiivisia kommentteja, tosin veikkaan että monet niistä on ollut niitä kuuluisia esson baari juttuja.
Kertokaapa lisää noista pyöristä, sekä hyvistä että huonoista puolista. Ite en osaa päättää minkä hankkisin.