Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä soitin Pohjolan kahdelle "aikuiselle" naiselle.Itse kysyin Pohjolasta noin kaksi viikkoa sitten, että kuinka on jos tulee keväällä käytyä suljetulla ajoradalla ajamassa harjoitusluontoisesti niin korvaako vakuutus. Silloin ainakin tyttönen puhelimessa sanoi, että mikäli harjoittelu ei ole kilpaharjoittelua eikä siihen tähtäävää eikä säämmöllistä niin kasko korvaa vahingot. Liekö sitten tyttönen täysin ymmärtänyt mistä siinä oli kysymys ja hädissään vastasi jotain. Pitääpä palata puhelimen ääreen ja varmistaa asia. Tulee äkkiä isot laskut jos ei sopimusehdot olekkaan selvillä.![]()
Kyl mulle ainaki sanovat et jos vakuutus on otettu ennen 1.4.2005 niin korvaavat tulevan kesän hommelit. ehdot muuttuvat kohdaltani tammikuussa 2006 jolloin vakuutus on ollut vuoden voimassa.Ohessa veritaksen vastaus kyselyyni kaskon voimassaolosta rataharjoittelussa. Koskee vanhoja sekä uusia vakuutuksia.
--------------------------------------------------------------------------------
Hei,
Teemme muutoksia autovakuutusehtoihin 1.4.2005 alkaen.
24.7.11 Vakuutuksesta ei korvata vahinkoa joka on aiheutunut ajettaessa moottoriradalla tai yleiseltä liikenteeltä suljetulla alueella tai tieosuudella. Tämä ei kuitenkaan koske liikenneopettajan antamaa ajokortin saamiseen edellyttämää ajokoulutusta.
Ystävällisin terveisin,
Linda Gulin /Asiakaspalvelu
Veritas Vahinkovakuutus
Puh 010 808 180
Fax 010 550 2601
Että silleen..... *juoksee kohti kuitukatekauppaa...*
Houpsou!! Oma vakuutus otettu syyskuussa 03. No odotellaan jännityksessä! Kun saat hyväksytyn vastauksen kirjallisena ni paa mulle kopio siitä!Kyl mulle ainaki sanovat et jos vakuutus on otettu ennen 1.4.2005 niin korvaavat tulevan kesän hommelit. ehdot muuttuvat kohdaltani tammikuussa 2006 jolloin vakuutus on ollut vuoden voimassa.
Odottelen vaan milloin tulee postissa varmistus ja tarkat päivämäärät vakuutuksen ehdoista
Ennen 1.4. otetut vakuutukset korvaavat vielä ratalipat (tuplaomavastuu), mutta 1.4. jälkeen otetut ei. Mutta "vanhoissakin" ehdot muuttuu 2006Kyl mulle ainaki sanovat et jos vakuutus on otettu ennen 1.4.2005 niin korvaavat tulevan kesän hommelit. ehdot muuttuvat kohdaltani tammikuussa 2006 jolloin vakuutus on ollut vuoden voimassa.Ohessa veritaksen vastaus kyselyyni kaskon voimassaolosta rataharjoittelussa. Koskee vanhoja sekä uusia vakuutuksia.
--------------------------------------------------------------------------------
Hei,
24.7.11 Vakuutuksesta ei korvata vahinkoa joka on aiheutunut ajettaessa moottoriradalla tai yleiseltä liikenteeltä suljetulla alueella tai tieosuudella. Tämä ei kuitenkaan koske liikenneopettajan antamaa ajokortin saamiseen edellyttämää ajokoulutusta.
Ystävällisin terveisin,
Veritas Vahinkovakuutus
Puh 010 808 180
Fax 010 550 2601
Samanmoisen vastauksen puhelimitse on saanut pari muutakin tyyppiä![]()
sanoi:mp-foorumista *klipsis*
Tällaisen käsityksen olen saanut yhtiöistä. Eli ehdot muuttuvat jonain päivänä (1.5.) ja sen jälkeen on vielä se vakuutuksen eräpäväivä tjsp. jonka jälkeen ovat voimassa.
Pohjantähti Ei korvaa
Veritas Ei korvaa
If 3x tai vähintään 20%
Pohjola Ei korvaa
A-Vakuutus Ei korvaa
Tapiola 50% omavastuu
Fennia Ei korvaa
Turva 4x tai vähintään 15%
Lähivakuutus Ei korvaa
Kaikki tietysti korvaavat normaalisti jos on joku autokouluun pakollisena liittyvä systeemi ja on opettaja paikalla.
Korjatkaa jos/kun olen väärässä.
Hei!Kyl mulle ainaki sanovat et jos vakuutus on otettu ennen 1.4.2005 niin korvaavat tulevan kesän hommelit. ehdot muuttuvat kohdaltani tammikuussa 2006 jolloin vakuutus on ollut vuoden voimassa.Ohessa veritaksen vastaus kyselyyni kaskon voimassaolosta rataharjoittelussa. Koskee vanhoja sekä uusia vakuutuksia.
Hei,
Ystävällisin terveisin,
Veritas Vahinkovakuutus
Puh 010 808 180
Fax 010 550 2601
Samanmoisen vastauksen puhelimitse on saanut pari muutakin tyyppiä![]()
Tietty voihan se olla et ketä uskoo,,eräs konttorin täti sanoi ettei ehtoja tulla muuttamaan ennen joulukuuta 2005, koska laki kieltää sellaisen.
Vaan kuinkas kävikään, noh uudet ehdot muuttuvat ja vanhoihin eivät heti vaikuta
Odottelen vaan milloin tulee postissa varmistus ja tarkat päivämäärät vakuutuksen ehdoista
Tätä lähdin omasta Lähivakuutuksen konttorista sähköpostilla kyselemään. Ehdot on muuttuneet 1.1.2005. Nykyään he korvaavat suljetulla alueella ainoastaan ajokorttin hankkimiseen liityvässä ajossa aiheutuneet vahingot.Lähivakuutus Ei korvaa
Sain maanantaina uudet vakuutuskirjat kaikkien kaksipyöräisten (yxi on mopolähivakuutus kyllä minulle kertoi että korvauksia ei tipu,korvauskäytäntö lienee vakuutusyhtiön sisällä kaikkialla sama.