Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tämän vuoksi juuri soitinkin. Siellä ne oli nätisti koneella yhä eriteltynä kaikki samat rivit kuin ennenkin (hälyale, bonarit, seisonnat, järjestöalet...). Ainoa että henk.koht. ale oli kasvanut 10=>55%Hupaisaa tiedottamista, kun ilmoitetaan uusi hinta kaskovakuutukselle ja sanotaan vaan, että hinta on laskenut. Ei mitään vinkkiä siitä mitkä ovat uuden summan laskentaperusteet, eli onko siinä mukana seisontahyvitys tai bonuksia jne.
Me pannarikuskit koetetaan pitää pyörä pystyssä ja ennakoida ne mummot ja muut... ihan niinkuin me kaikki kaksipyöräiset.
Aiemmin ajokauden (n. 7kk) vakuutukset 772 ekua, nyt 339 ekua/vuosi, isolla kaskolla.
Sama juttu. Kirjeen mukaan huomioidaan seuraavassa laskussaMitäköhän mulle käy kun maksoin jo vakuutusmaksun vanhalla periaatteella, enkä tiedä laskeeko vaiko nouseeko laskun summa??!!
Eiköhän se vak.yhtiö pidä puolensa.Ei teidän kannata sitä hätäillä..Sama juttu. Kirjeen mukaan huomioidaan seuraavassa laskussaMitäköhän mulle käy kun maksoin jo vakuutusmaksun vanhalla periaatteella, enkä tiedä laskeeko vaiko nouseeko laskun summa??!!![]()
Tuli muutes vakuutusyhtiöltä kirje!![]()
Ei, ei ollut lasku!![]()
![]()
![]()
Oli ilmoitus: ILOISIA UUTISIA SINULLE, HYVÄ MOOTTORIPYÖRÄILIJÄ!
Kyselin tänään vaihtoehdot Pohjola, Tapiola, IF, Lähivakuutus ja Nordea läpi. Kyllä ne jää edelleen Tapiolaan, tulee 12 euroa vuodessa halvemmaksi kuin Pohjola 01.04.2006 alkaen.Kaltaiseni matkalehmän omistajat voivat näyttää IFille![]()
Tai siis eikös tuo ole alunperin Kansa, sittemmin Sampo ja nyt Ifnykyisin if, mutta sama saa...an Sampo se on kuitenkin
Maamo, syntisi ovat anteeksiannetut! Räpylä pystyyn kesällä kun kohdataan.Nii i ja anteeksi Matkalahna! Ei ollu tarkotus mollata mutko… luulin.. ja sit minä vieläkin luulin ja …![]()
Noin hienosti asiat eivät vielä ole. Poliitikot ja virkamiehet saavat hyvin todennäköisesti harjoitettua protektionismiaan koko tämän vuosikymmenen. Saa nähdä ...Ja mitä Seku pohti tuossa, tästä rakennemuutoksesta, niin veikkaan, että on markkinoille tulossa ulkomaisia vakuutusyhtiöitä. Volyymit suomessa ei ole isot, mutta kun täällä moottoripyöräilijät suorastaan ryöstetään noilla vakuutuksilla, niin katetta niissä täytyy olla.