Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ok, kiitos kommentista. Hyvä huomata etten ole ainoa, ketä asia harmittaa.Samoilla linjoilla täällä. Kaikki vakuutukset Trygissä ja kun tämän vuoden vakuutusmaksulaput kolahtivat postiluukusta, oli pyörän vakuutukset nousseet niin paljon, että kasvaneesta liikennevakuutuksen bonuksesta huolimatta, maksettavaa tulee reilusti enemmän kuin viime vuonna.
Pyysin tarjouksen Pohjantähdeltä ja säästöä kertyy n. 200eur vuodessa. 250eur mikäli myös kotivakuutus vaihtaa yhtiötä.
Onhan ne jo vuosia menny tehopaino suhteen mukaan nuo vakuutusten hinnat.Miten ne tuommosia hintoja pyytää ylipäätään?
Minulla vanhassa R-Bemarissa ympärivuotinen liikennevakuutus 30%-bonareilla n. 170e/vuosi. Onko tosi, että noissa uusissa tehokkaammissa puhutaan tosiaan pahimmillaan tonniluokan luvuista?
Yhtiöni on muuten IF.
Liikennevakuutuksesta maksetaan omia henkilövahinkoja ja vastapuolen kaikki vahingot.Ei voi ymmärtää et miten joka yhtiöstä busaan niin saatanan kalliit vakuutukset??Pelkkä liikenne maksaa samankuin SuperDukessa liikenne+täyskasko ja nyt puhutaan HALVEMMAN hintaisesta pyörästä! Onko jollain yhtiöllä ARVO perusteista vakuutusta? ei teho/painoisuhde??![]()
Samoin minulla. Pyydetty tarjous Pohjantähdestä 3 pyörää, 2 autoa, kotivakuutus ja 3 matkavakuutusta oli kokonaisuudessan sama kuin nykyiset Pohjolassa.Minä sain omaani edullisimmat vakuutukset op/pohjolasta
Joskus näyttää olevan vakuutus yhtiöillä mahdoton halu päästä vanhoista (huonoista?) kaikki liikennevakutukset 70 %,joo näin olen mieki lukenu. Vanhojen sopimuksien osalta eivät varmaan ala heti nostamaan, koska se olisi varmin tapa päästä vanhoista asiakkaista eroon. Mikäli päättävät nostaa, niin siinä käsitteekseni asiasta pitää tiedottaa hyvissä ajoin ja mikäli ei reagoi asiaan, niin sitten uudet hinnat tulevat voimaan. Näinhän se on muissakin sopimuksissa. Mikäli omalla kohdalla tulee muutoksia niin vaihan kyllä firmaa vaikka periaatteesta.
Epäilys on, että tekevät jossakin vaiheessa jonkin näennäisen muutoksen sopimusehtoihin, joka saadaan näyttään parannukselta ja saavat tällä nostettua hintoja.