Hei,
Olen aika uusi jäsen teidän kaikkien seurassa.
Heräsi pieni kysymys kautta ehdotus tämän nettisivun muuttamiseen / parantamiseen.
Olen selannut ja lukenut tunteja nyt kaikkia viestejä ja huomasin että tänne voisi kehittää yhden lisä palstan.
.org sivuilla on erittäin paljon jäseniä ja paljon voimaa jos haluaa asioista keskustella.
Huomasin niin kuin monet suomanlaiset että vakuutushinnat nousevat ja nousevat vuosi vuodelta.
Samalla nousevat myös ajokorttihinnat.
Itse joudun suorittamaan uudellen prätkäkorttini suomessa kun en saanut sitä vaihdettua vuonna 2005 belgian kortista suomenlaiseksi muuttaessa takaisin suomeen kotimaahani.
Idea on siis että kun .org sivuilla on näin monta jäsentä, voisimme kilpailuttaa vakuutusyhtiöt ja saada jäsenille hyvät hinta edut. Saisimme varmaan niitä poljettua alas huimasti.
Olen kehittänyt facebook sivun jossa ryhmähankintana Helsingin alueella poljimme prätkäkorttihinnat alas.
sivu on http://www.facebook.com/martosh....index=1
Movia tarjosi 495€ + viranomaiskulut jos 20 ihmistä.
Jos halukkaita mukaan niin ilmoittautukaa minulle. Vielä on tilaa.
Melkein puoleen hintaan lähtee. Ryhmähankinta usein kannattaa.
Voisimme hyödyntää samaa periaatetta vakuutusyhtiöissä.
MItä mmieltä olette? siis kaikki jäsenet ja .org hallitus?
Ystävällisin terveisin,
Olen aika uusi jäsen teidän kaikkien seurassa.
Heräsi pieni kysymys kautta ehdotus tämän nettisivun muuttamiseen / parantamiseen.
Olen selannut ja lukenut tunteja nyt kaikkia viestejä ja huomasin että tänne voisi kehittää yhden lisä palstan.
.org sivuilla on erittäin paljon jäseniä ja paljon voimaa jos haluaa asioista keskustella.
Huomasin niin kuin monet suomanlaiset että vakuutushinnat nousevat ja nousevat vuosi vuodelta.
Samalla nousevat myös ajokorttihinnat.
Itse joudun suorittamaan uudellen prätkäkorttini suomessa kun en saanut sitä vaihdettua vuonna 2005 belgian kortista suomenlaiseksi muuttaessa takaisin suomeen kotimaahani.
Idea on siis että kun .org sivuilla on näin monta jäsentä, voisimme kilpailuttaa vakuutusyhtiöt ja saada jäsenille hyvät hinta edut. Saisimme varmaan niitä poljettua alas huimasti.
Olen kehittänyt facebook sivun jossa ryhmähankintana Helsingin alueella poljimme prätkäkorttihinnat alas.
sivu on http://www.facebook.com/martosh....index=1
Movia tarjosi 495€ + viranomaiskulut jos 20 ihmistä.
Jos halukkaita mukaan niin ilmoittautukaa minulle. Vielä on tilaa.
Melkein puoleen hintaan lähtee. Ryhmähankinta usein kannattaa.
Voisimme hyödyntää samaa periaatetta vakuutusyhtiöissä.
MItä mmieltä olette? siis kaikki jäsenet ja .org hallitus?
Ystävällisin terveisin,