Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä oli bonus?Pyysin tarjousta suzuki gsx-750r -98 pyörään ja saamani hinta alitti ainakin pohjolan tarjouksen aika selkeästi. Eroa täyskaskolla koko vuoden hinnassa oli n. ~200e mikäli oikein tulkitsin noita tarjouksia.
no kerpeles.... minkä maakunnan nordeassa asioit? Eivät täällä keskisessä suomessa ainakaan tarjoile mopovakuutuksia??liikennevakuutukseen 20%, kaskoon löivät suoraan 70%
Tämä siis minun ensimmäinen pyörä/vakuutus, ei vanhoja pohjilla.
Soittelin pari päivää sitten IF:iin, missä mulla sattuu olemaan kaikki muut vakuutukset, ja kyselin uuteen pyörään vakuutusta.70 % kaskosta on JOU!. 50% tippuu, kun manulle illallinen. 70 pinnaa on harvinaista. Se selittää...
Asuntolainan avulla sain tuon himoitunNordeassa pitää olla avain- tai kanta-asiakkaana, jotta saa sieltä vakuutuksia. Sellaiseksi taas pääsee sillä että on tarpeeksi lainaa tai rahaa tilillä. Varsinainen vakuutusyhtiö on tanskalainen Trygg.
Minulla on jo muutaman vuoden ollut Nordeassa kaikki muut vakuutukset paitsi moottoripyörän, jonka vakuuttaminen siellä on tullut mahdolliseksi vasta tänä talvena. Nyt olisikin tarkoitus ottaa tarjous tuostakin vakuutuksesta.
Ainakin tähän asti Nordean vakuutukset ovat olleet hinnoiltaan erittäin kilpailukykyisiä.
Laittakaas nyt Nordeasta tarjouksen saaneet vähän tarkempaa tietoa. Että pitääkö ruveta kaivamaan sen pankkineuvojan numeroa....Tosin tuo saatu tarjous oli kyllä aika mairea...