• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Vakuutus nordeasta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Iniz
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tällä hetkellä olen saanut parhaan vakuutustarjouksen nordeasta, onkohan kellään käytännön kokemuksia?

Mjoo aika uusi juttuhan toi kai on että heiltäkin saa. Mutta käsittääkseni kuiteskin kuka tahansa voi tarjouksia heiltä pyytää, saamassani hinnassa voi hieman olla kyllä etua
biggrin.gif

Vai tarjoavat nyt myös moponvakuutuksia?
Viimeksi syksyllä kysyessä oli tarjota vain auto- ja kotivakuutuksia?

Pyysin tarjousta suzuki gsx-750r -98 pyörään ja saamani hinta alitti ainakin pohjolan tarjouksen aika selkeästi. Eroa täyskaskolla koko vuoden hinnassa oli n. ~200e mikäli oikein tulkitsin noita tarjouksia.

Jokunen viikko sitten ei vielä mopovakuutuksia ollut nordealla tarjota...
eek.gif
pitäsköhän oikein nyt soitella ja pyytää tarjous. Pohjolasta on tullut tähän mennessä paras tarjous.

liikennevakuutukseen 20%, kaskoon löivät suoraan 70%

Tämä siis minun ensimmäinen pyörä/vakuutus, ei vanhoja pohjilla.

Hyvinkään nordean henkilön kanssa juttelin/mailasin, mutta jäi se vaikutelma että hän vain välitti tietoa.

Oletan, että Nordean mp-vakuutus ei edellenkään ole "julkinen", vaan yksilöllisesti myytävä tuote. Sitä ei myytäne kaikille.

70 % kaskosta on JOU!. 50% tippuu, kun manulle illallinen. 70 pinnaa on harvinaista. Se selittää...

Pitää varmaan ottaa lisää velkaa
idea3.gif
, josko sitten pääsis sellaiseksi asiakkaaksi että myisivät noita vakuutuksiakin
No juu, jos soittais ja ruikuttas. Ne ei varmaan oo vielä tajunnu että otin niiltä just lainan pyörän ostoon
062802moto_prv.gif

No hemmetti! Pari viikkoa sitten kyselin noista vakuutuksista ja sanoivat, ettei kaskomahdollisuutta ole mopedeille. Näillä lainan määrillä allekirjoittaneen kyllä pitäisi kuulua sellaiseen joukkoon, jota kumarrellaan ja pankkiin astuessaan vieritetään punaista mattoa kuraisten kenkien alle...
cool.gif

70 % kaskosta on JOU!. 50% tippuu, kun manulle illallinen. 70 pinnaa on harvinaista. Se selittää...
Soittelin pari päivää sitten IF:iin, missä mulla sattuu olemaan kaikki muut vakuutukset, ja kyselin uuteen pyörään vakuutusta.
Ensin ei puhunut lähtöbonuksista mitään, mutta kun kävin ilmi mun vanha kotilovakuutus (joka ei ole käytössä tällä hetkellä) niin lykkäsi heti samat pinnat myös mopotarjoukseen.
Eli kaskoo 70% ja liikenteeseen 20%.

Olin hetken ihan tyytyväinen tähän käänteeseen, mutta laskeskeltuani lopputulosta vuositasolla on IFin tarjous lähes kaksi kertaa kalliimpi kuin GE-rahoituksen mukana tuleva. Olettaen siis puolen vuoden ajokauden.

Kyllä..myös täällä If olisi antanut 70% kaskoon ja 20% liikenteeseen... Tapiolan maksimi bonukset prätkään on 60% (joka annettiin pyytämättäkin
smile_org.gif
) ja liikenteeseen 20%. Ifin tarjous oli 10% korkeammasta bonuksesta huolimatta 190 euroa kalliimpi kuin Tapiolan tarjous(siis vuosimaksu)  
omg.gif

Nordeassa pitää olla avain- tai kanta-asiakkaana, jotta saa sieltä vakuutuksia. Sellaiseksi taas pääsee sillä että on tarpeeksi lainaa tai rahaa tilillä. Varsinainen vakuutusyhtiö on tanskalainen Trygg.

Minulla on jo muutaman vuoden ollut Nordeassa kaikki muut vakuutukset paitsi moottoripyörän, jonka vakuuttaminen siellä on tullut mahdolliseksi vasta tänä talvena. Nyt olisikin tarkoitus ottaa tarjous tuostakin vakuutuksesta.

Ainakin tähän asti Nordean vakuutukset ovat olleet hinnoiltaan erittäin kilpailukykyisiä.

Nordeassa pitää olla avain- tai kanta-asiakkaana, jotta saa sieltä vakuutuksia. Sellaiseksi taas pääsee sillä että on tarpeeksi lainaa tai rahaa tilillä. Varsinainen vakuutusyhtiö on tanskalainen Trygg.

Minulla on jo muutaman vuoden ollut Nordeassa kaikki muut vakuutukset paitsi moottoripyörän, jonka vakuuttaminen siellä on tullut mahdolliseksi vasta tänä talvena. Nyt olisikin tarkoitus ottaa tarjous tuostakin vakuutuksesta.

Ainakin tähän asti Nordean vakuutukset ovat olleet hinnoiltaan erittäin kilpailukykyisiä.
Asuntolainan avulla sain tuon himoitun
062802jumpie_prv.gif
avainasiakkuuden pari vuotta sitten, vaan ei ole mopottimen vakuutuksia siltikään saatavilla
crazy.gif

Nordeasta sain myös parhaan vakuutustarjouksen pyörään. Tosin kasko ei ole voimassa ollenkaan, jos sattu käymään radalla kurvailemassa
sad_orig.gif

Lainaus tarjouksesta:

"moottoripyörävakuutukseen käytetään auto Liikenne- ja Autovakuutusehtoja. Moottoriradalla
ajoharjoittelussa liikennevakuutus on voimassa mutta  kaskovakuutus ei ole"

Edit: Kysyin tarkennusta kaskoon ja pahoittelivat virheellistä tietoa. KASKO KORVAA ilman mitään omavastuun korotuksia myös ajoharjoittelun radalla ja samalla myös rikkoutuneet ajovarusteet. Hinta oli myös kohdallaan.. 20€/kk halvempi kuin halvin tarjous muualta. Otin siis vakuutukset Nordeasta. Lisäksi vakuutuksen voi maksaa kuukausittain suoraveloituksena muiden laskujen kanssa yhtä aikaa.. Kätevää
tounge.gif

Hah, pikku soitto henk.kohtaiselle pankkineuvojalleni ja puolen tunnin päästä tuli erittäin mukava vakuutustarjous s.postiin. Pitää tosiaan lukaista nuo vakuutusehdot ensin läpi, ennen kuin menee vaihteleen. Tosin tuo saatu tarjous oli kyllä aika mairea...
062802jumpie_prv.gif

Back