Olen muuten monesti miettiny että mistä johtuu sellainen asia että joku on tiettyyn yhtiöön hirveän tyytyväinen ja joku toinen ei ikinä enää ota siitä samasta yhtiöstä vakuutuksia.......
Eli esim mulla kaikki pohjolassa enkä pois vaihda. Ifistä ja tapiolasta aivan karmeita kokemuksia. Sitte jollaki toisella pohjolasta ihan hirveitä kokemuksia ja näistä kahdesta pelkästään hyviä.
Hiipii väkisin mieleen että kohdellaanko ihmisiä tasapuolisesti vakuutus asioissa? Onko yhtiöillä oikeasti sama linja ja korvausperiaatteet ympäri suomen?
Vai mikä noihin erinlaisiin kokemuksiin on syynä...samassa vakuutusyhtiössä...?
Kuitenki korvaus jutut on hirveän pitkälti samanlaisia ihmisillä...puhelimet särkyy...kodinkoneet...autot....prätkät....toisella tippuu puhelin ja se saa siitä hyvät korvaukset ja toinen ei saa mitään. Itse en saanu yhdestä yhtiöstä ollenkaan tapaturmavakuutusta koska terveydentilani on niin huono. Missään muussa yhtiössä ei edes keskusteltu asiasta.
Tää on ainaki omassa kaveriporukassa aika yleinen keskustelunaihe...toinen moittii jotain yhtiötä mitä toinen kehuu.
Menee vähä ohi aiheen niin saa vaikka poistaa tai siirtää johonki jos joku haluaa.