Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aakku sanoi:Mulla pyörissä pelkät liikennevakuutukset. Toisessa museovakuutus ja toisessa IF päiväkohtainen seisontavakuutuksellinen.
Jos jättää tielle, niin kuljetuksen pois hoitaa AL-Plusjäsenyyden matkanjatkamispalvelu. Se on voimassa kaikissa ajokeissa, joissa olen itse matkassa mukana. Siis toistenkin ajokeissa.
Aakku sanoi:Mulla pyörissä pelkät liikennevakuutukset. Toisessa museovakuutus ja toisessa IF päiväkohtainen seisontavakuutuksellinen.
Jos jättää tielle, niin kuljetuksen pois hoitaa AL-Plusjäsenyyden matkanjatkamispalvelu. Se on voimassa kaikissa ajokeissa, joissa olen itse matkassa mukana. Siis toistenkin ajokeissa.
Onko palvelu voimassa myös vaimon tai mahdollisesti lapsen ajokeissa, otin itse lisämaksusta perhejäsenyyden?Aakku sanoi:Mulla pyörissä pelkät liikennevakuutukset. Toisessa museovakuutus ja toisessa IF päiväkohtainen seisontavakuutuksellinen.
Kaimaani sanoi:Onko palvelu voimassa myös vaimon tai mahdollisesti lapsen ajokeissa, otin itse lisämaksusta perhejäsenyyden?
Näin on.Genesis750 sanoi:Tossa plus-palvelussa ajoneuvolla on kai se 15v ikärajoitus muualla kuin Suomessa. Mutta niin se taitaa olla ainakin osassa vakuutuksiakin riippuen yhtiöstä. Eli kannattanee tarkistaa ennen reissuun lähtöä.
ismo sanoi:AL-Plus ei ole voimassa vuokra-ajoneuvoissa. Saattaa yllättää joskus.