• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Vakuutukset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Vakuutukset - osakasko vai täyskasko

• Osakasko

Ääniä: 0 0,0%
  • Täyskasko

Ääniä: 0 0,0%

• Ääniä yhteensä
    0
Pelkällä perus liikennevakuutuksella ajeltu aina... ei pidä koheltaa ja toisekseen kasko pariks vuodeks maksaa enempi ku toi mopo
bowdown.gif

Osakaskolla ajellaan (hirvi, palo, varkaus ja ilkivalta).. Jäi päälle edellisestä pyörästä jolla ei arvoa juurikaan ollut, mutta nyt on kyllä toinen tilanne..
On vaan niin pirun kallis tuo täyskasko ettei raski laittaa (joo, kysyin kyllä jo tuolta matkamotoristi vakuutuksestakin, mutta jäi liikaa siltikin hintaa).
Jos menee pyörä omasta virheestä paskaks, niin sitten ollaan ilman pyörää niin kauan että on varaa korjata se itellä
sad_orig.gif

Eri mopoissa eri kaskot. Kun uusimmassakin on 100 %:n omistus, pelkkiä osakaskoja. En maksata vahinkojani muilla...

Täyskasko on. Vaikka ei mikään kovin arvokas pyörä alla olekkaan, ei olisi varaa ostaa uutta tilalle, jos tämän romuttaisin.

Täyskasko on vielä (liikennevakuutus+kasko = 147e/kk) Pyörä on kuitenkin sen verran iäkäs (-97), että ens kesäks siirryn varmaan osakaskoon.

Osakaskolla ajellaan (hirvi, palo, varkaus ja ilkivalta).. Jäi päälle edellisestä pyörästä jolla ei arvoa juurikaan ollut, mutta nyt on kyllä toinen tilanne..
On vaan niin pirun kallis tuo täyskasko ettei raski laittaa (joo, kysyin kyllä jo tuolta matkamotoristi vakuutuksestakin, mutta jäi liikaa siltikin hintaa).
Jos menee pyörä omasta virheestä paskaks, niin sitten ollaan ilman pyörää niin kauan että on varaa korjata se itellä
sad_orig.gif
Sama juttu; osakasko riittää. Tiedä vielä miten nuo vakuutusten hinnat muuttuu...

Jos mällään niin en ainakaan itse jää nauttimaan rahoista. Ja sen mukaan pitää ajellakin eli siististi
sport05.gif

Osakasko kummassakin mopottimessa,tohon firebladeen täyskasko olis ok,mutta se raha se raha,elämä ei ole pelkkää mopoilua,ainakin jos itse kaiken maksaa.
sad_orig.gif

Pelkkä liikennevakuutus molemmissa pyörissä (1980-luvun alun pyöriä). Voisin ottaakin osakaskon mutta sitä varten pitäisi käyttää pyörät Pohjolan tarkastajalla nähtävänä, ja se on mahdollista vain tiettyinä viikonpäivinä keskellä päivää jolloin olen aina töissä > pitäkää kaskonne Pohjola.

Pelkkä liikennevakuutus molemmissa pyörissä (1980-luvun alun pyöriä). Voisin ottaakin osakaskon mutta sitä varten pitäisi käyttää pyörät Pohjolan tarkastajalla nähtävänä, ja se on mahdollista vain tiettyinä viikonpäivinä keskellä päivää jolloin olen aina töissä > pitäkää kaskonne Pohjola.
No ohhoh, pitääpä heti perua omat puheensa. Pohjolan vakuutusmuutoksen myötä tää osakaskokin on muuttunut niin että sen saa pyörälle ikään katsomatta. Samalla aleni liikennevakuutuksen hintakin yli 100 eurolla... ei paha.

Back