Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ainakaan kahteenkymmeneen vuoteen ei ole tullut käytyä "paikanpäällä".Keesy sanoi:Kuinkas ootte kilpailuttaneet nyt vakuutuksen, kun ei näköjään ota asiakkaita paikanpäälle ainakaan kaikki, laskurilla vaan vai?![]()
itl sanoi:POP-vakuutusten kanssa on syytä huomioida se, että niillä on 25€ minimiveloitus laskutuksessa. Eli jos otat POP-vakuutuksen ja kohta haluatkin vaihtaa toiseen yhtiöön niin joudut joka tapauksessa maksamaan POPille 25€ vaikka vakuutusmaksu siltä ajalta olisi vaikka kympin. Itse menin tähän vipuun...
Molemmat autot on Popin km-pohjaisissa vakuutuksisa eli niissä on osakaskot mikä on selkeästi edullisin vaihtoehto muihin vak.yhtiöihin verrattuna ja siis maltillisilla ajomäärillä. Pari kertaa on tarvinnut turvautua vakuutukseen eli hinauspalvelu ja tuulilasin vaihto. No problem, eikä perään ole huudeltu. Olen muutaman kerran vihjannut, että mopedeille myös vastaava km-pohjainen vakuutus mitä heillä siis ei ole. Omaa mopoani en muuten saa Popin vakuutuksiin, eivät "huoli" kyseistä merkkiä. pelkän liikennevakuutuksen saisin kuitenkin.Tupla sanoi:Tänään kysäisin POP ja IF -yhtiöiden vuodenaikahinnoitellusta vakuutuksesta tarjoukset FJR:ään. Liikenne ja laajakasko kummastakin. Hintaeroa ei ollut kuin n. 185 € POP:n hyväksi. Mutta, POP antaa liikennekäytöstäpoiston ajalta maksunpalautusta, kun IF taas ei.
Onko kenelläkään kerholaisista kokemusta POP:n korvaustenmaksusta kolarin, ulosajon tms. jälkeen? Sujuiko asiat nopeasti ja riitelemättä vai pitikö tapella oikeuksiensa puolesta?
itl sanoi:POP-vakuutusten kanssa on syytä huomioida se, että niillä on 25€ minimiveloitus laskutuksessa. Eli jos otat POP-vakuutuksen ja kohta haluatkin vaihtaa toiseen yhtiöön niin joudut joka tapauksessa maksamaan POPille 25€ vaikka vakuutusmaksu siltä ajalta olisi vaikka kympin. Itse menin tähän vipuun...
76239 sanoi:Ainakaan kahteenkymmeneen vuoteen ei ole tullut käytyä "paikanpäällä".
Laskurilla, ja soittaahan voi muttei sillä mitään alennuksia saa.
lario sanoi:Kerroin OP-chätille, että muut myy halvemmalla.
Sain vastauksen:
Kiitos tiedosta! Verkkolaskurilla näet tosiaan parhaan tarjouksemme, ja liikennevakuutuksiin emme saa viimeisimmän liikennevakuutuslain myötä antaa alennuksia keskittämisenkään perusteella.
lario sanoi:Samainen IFfin tyttö lupasi ottaa selvää, että saapiko liikennevakuutus ja kasko olla eri yhtiöstä.
Kerron, kun saan tiedon.
Minullekin IFin likka soitteli kun sitä heidän vakuutuslaskuria pelasin. Aktiivisia ovat - aikaisemmin ei ole kukaan perään soitellut.lario sanoi:IFfin tyttö soitti, kun olin eilen käyttänyt IFin vakuutuslaskuria...
Kysyin, että saako liikennevakuutukseen antaa keskittämisalennusta, niin kyllä saa.
Minulla on nyt kaksi tietoa asiasta.
Toinen vakuutusyhtiö kertoo, että ei saa, kun laki kieltää ja toinen vakuutusyhtiö sanoo, että totta kai saa antaa.
Samainen IFfin tyttö lupasi ottaa selvää, että saapiko liikennevakuutus ja kasko olla eri yhtiöstä.
Kerron, kun saan tiedon.
Sen verran tältä neitokaiselta kuitenki opin, että IF hyvittää jokaisen liikennekäytöstäpoistopäivän, eikä mitään 30 päivän minimiä ole vaikka ehdoissa niin lukeekin. Pyysin laittamaan ehdot kuntoon... eihän ne ole olleet montaakaan vuotta pielessä.