Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Puuhis sanoi:Tulihan se lehmän vakuutuskin haettua.. ajokausi 4kk (voi joku tykätä joulukuussa ajamisesta suomen olosuhteissa.. minä en.) ja IF edelleen puhtaasti halvin. Pelkkä liikenne 135,-/vuosi boonuksia 50%. Ei oo kallista, ei..Ja juu, pyöränä 1100cc suzuki 98kw ja karmeesti painoa 90-luvun alusta.
hmm.
72kW
-94 1100W
45v vakuutuksenottaja
Perusvuosimaksu 1785 liikennevakuutuksella
Bonusta 35%
Keskittämisalennus 15%
Vuosimaksu yhteensä 986,35
Osakasko
Perusvuosimaksu 99,25
Keskittämisalennus 15%
Vuosimaksu yhteensä 84,36
Maksettavaa 1070 euroa.
Ja jos pidän mopoa 4kk liikenteessä tulee maksettavaksi 356 euroa.
Jumangekka. 3 euroa vuorokausi.
Ei tässä nyt kaikki taida stemmata. No Tapiola oli nopealla vilkaisulla kalliimpi
On se vaan niin väärin että bonuskin kasvaa vain 5% vuodessa. Prkl.

siki sanoi:Pojan 125 Husse tuli laitetuks alkuun IF:lle. Tuli vakuutuskirja tänään, ja hintaa koko komeudelle rapiat 1800€ vuosi. Hetimiten menin kaivaan Pohjolan vakuutustarjousta, ja hinta putos tonnilla, piti ostaa pois. No nyt pitää toiki vaihtaa POP vakuutukseen, kun siellä näytti tarjouslaskuri jotain pikkuse vajaa 600€. On hinnoissa ereoja joo.
Pyörä: Husse 125 11kw
Omistaja: Mies Hesasta 58v.
Toki pitää siirtää kundi haltijaks, heti ku saa harjoitteluluvan.
Sit sekataa vakuutukset taas uusiks.
Pukki sanoi:...mutta olisi mielenkiintoista kuulla hitusen ajatusprosessista sen taustalla?
Pukki sanoi:Aika hurjalta tuntuu, jos vaikkapa 10% papattimen arvosta pitäisi vuosittain kaskoon laittaa.
Hankalia ja henkilökohtaisia päätöksiä tietysti, mutta olisi mielenkiintoista kuulla hitusen ajatusprosessista sen taustalla? Itse tuota arvoin ja arvoin ja päätin, että 10% on liikaa, joten otin osakaskon. Pyöräkin tosin naku ja ei mitään rahoituksia tms., jotka kaskoa vaatisivat.
Kyllä, Pohjolasta ei edes saanut seisonta-ajallista vakuutusta, eikä monesta muustakaan. IF tarjosi, ja hyvään hintaan...Sami@Vespa sanoi:Mun tietääkseni nimenomaan Pohjolasta ei ole enää vuosikausiin saanut seisonta-ajallista vakuutusta, korjatkaa jos olen väärässä. IF:stä kyllä tosiaan saa tuollaisenkin.
Pukki sanoi:...mutta miten olette jäsennelleet päätöstä osakasko vs. täyskasko? ...