Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Bolt sanoi:Hyvä juttu Moottoripyörien vakuutusten hinnoista Moottori lehdessä 1/2016
http://www.moottori.fi/liikenne/jut...tushinnoissa-valtavia-eroja-jopa-3-700-euroa/
Ja painetussa lehdessä aika laaja taulukko eri pyöristä eri ikäisten kuskien osalta.
Nyrkkisääntönä näyttää olevan. "Vanhat" kuskit 35+. IF aina halvin. Lähitapiola kallein.
Bolt sanoi:Hyvä juttu Moottoripyörien vakuutusten hinnoista Moottori lehdessä 1/2016
http://www.moottori.fi/liikenne/jut...tushinnoissa-valtavia-eroja-jopa-3-700-euroa/
Ja painetussa lehdessä aika laaja taulukko eri pyöristä eri ikäisten kuskien osalta.
Nyrkkisääntönä näyttää olevan. "Vanhat" kuskit 35+. IF aina halvin. Lähitapiola kallein.
HO266 sanoi:Katoin tuossa POPin laskurilla:
CBR1000F-90
Bonuksia 77% (joku talvitarjous, muuten 70),ikää 58v.(kuskilla)
Liikenne+osakasko 173€, pelkkä liikenne 112€ ympärivuotinen.
Tuoteselosteessa luki että liikennekäytöstä poiston ajalta ei maksuja mene.
Nykyään IFissä vastaava jotain 270€
CebariTonni sanoi:Tässä pari kuukautta sitten vierailin IF:n nettilaskurissa kattelemassa mikä on päivän hinta vakuutuksille Bläkkäriin ja totesin että hinta laskurin mukaan taisi olla jotain 60-80€ halvempi kuin mitä itse maksoin, No annoin asian olla.
Mutta ne pirulaiset IF:ssä näki että olin siellä netissä käyny kattelemassa ja soittivat minulle perään parin päivän päästä ja kyselivät että milläs asioilla sitä on siellä surffailtu. No kerroin että olin noita hintoja katsellut ja huomannut tuon hintojen laskun. No tytteli langaspäässä tuumas että: katotaas .... joo on tämä nykyään halvempi, no korjataan se ajantasalle![]()
arinmax sanoi:Mopo V-Max 1700 käskijä 51v Uusimaa
Kasko 431,66€ bonus 70%
Liikenne 286,66€ bonus 70%
Vakuutusyhtiö IF
Niin en sitten tiedä onko kallis vai halpa olis kiva kuulla muiden Maxien hintoja ,että pitääkö alkaa kilpailuttaa yhtiöitä
![]()
![]()
![]()